خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه‌تمام در کشور داریم که تنها ۴۰ هزار میلیارد تومان آن تأمین‌ شده است.
کد خبر: ۹۳۱۳۹۱۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، محمدرضا رضایی‌کوچی در اتاق بازرگانی کاشان اظهار کرد : بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد پروژه عمرانی نیمه‌تمام در کشور وجود دارد که فقط ۴۰ هزار میلیارد تومان آن تأمین‌ شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری دولت در سال‌های اخیر اهتمام بیشتری به حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده داشته و اعتبار ویژه‌ای در این خصوص تخصیص داده است.

وی با تأکید بر سرمایه‌گذاری در بافت‌های فرسوده تصریح کرد: حداقل خدمات عمرانی در سکونتگاه‌های حاشیه‌ای رضایتمندی زیادی از مردم را به دنبال دارد و عمران و توسعه این مراکز از آسیب‌های اجتماعی می‌کاهد.

رضایی‌کوچی اظهار کرد: شهرداران باهدف عمران و توسعه از نگاه اقتصادی به این محلات بپرهیزند و حتی اگر پروانه رایگان برای عمران و ساخت‌ و ساز داده می‌شود در آبادانی آنجا بکوشند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را از اولویت برنامه‌های دولت دانست و همچنین جهت پیشگیری از مشکلات اجتماعی و آسیب‌ها توجه ویژه به حاشیه‌نشینی و سکونتگاه‌های غیرمجاز را از دیگر وظایف دولت معرفی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار