وی در ادامه افزود: در تحقق فرمان ۹ بندی امام خامنه ای (مدظله العالی) به جهادگران، گروه های جهادی و بسیج سازندگی، مهم ترین و ضروری ترین کار کنار هم قرار گرفتن است.
کد خبر: ۹۳۱۴۰۲۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

به گزارش  خبرگزاری بسیج،  نشست بررسی فرمان ۹ بندی امام خامنه ای خطاب به گروه های جهادی و بسیج سازندگی، در 10 مرداد سال 1398، صبح امروز، با حضور نمایندگان  گروه های جهادی سراسر کشور برگزار شد.

سردار زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی در این نشست گفت: این جلسه با رویکرد جدیدی با آغوشی گشاده و برای کمک به گستردگی جریان جهادی در کشور برگزار شده است.

وی با اشاره به این مطلب که در نظام ایران اسلامی بستری برای امام و امت است، گفت: نقش مردم برای حرکت انقلاب بسیار متاثر و مشخص شده است.

 زهرایی تصریح کرد: در نقشه راه ده ساله بسیج، یکی از نقش آفرین ترین مجموعه ها، گروه های جهادی هستند و در همه بحران ها مثل مساله کرونا، نقش گروه های جهادی موثر بوده است و کاملا کنشی می باشد.

وی در ادامه افزود: در تحقق فرمان ۹ بندی امام خامنه ای (مدظله العالی) به جهادگران، گروه های جهادی و بسیج سازندگی، مهم ترین و ضروری ترین کار کنار هم قرار گرفتن است.

سردار زهرایی گفت: خیلی از نهادهای انقلابی محرومیت زدایی می کنند، اما در امتداد یکدیگر نیستند. در حال حاضر با راه اندازی قرارگاه امام حسن (ع) این ضعف در حال برطرف شدن می باشد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رسول طرفی
۱۸:۳۸ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
کار بسیار شایسته و ارزنده شما قابل تقدیر و تحسین است
امیدواریم با توکل برخدا و مددگیری از اهل بیت (ع) در این
راه مردمی ، انقلابی موفق و سربلند باشید ،دعای گوی همه شما عزیزان جهادگر هستیم
آخرین اخبار