خبرهای داغ:
تحریم آستان قدس و بیماری مذاکره!!

توریست مذهبی، هدف شبکه آمریکایی یهودی

آمریکا با تحریم آستان قدس به دنبال حذف برنامه توریست مذهبی بوده تا درآمدهای ایران را در همه حوزه ها به حداقل برساند.
کد خبر: ۹۳۱۴۱۱۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، آمریکا در حالی تحریم‌های ظالمانه را یکی پس از دیگری اعمال می‌کند که عده‌ای در راس سیاست خارجی و دولت پالس مذاکره ارسال می‌کنند. آستان قدس متعلق به حرم مطهر رضوی بوده که با نذورات و موقوفات اهدایی مردم خدمات فراوانی را ارایه می‌دهد، هرچند شفاف سازی درباره بودجه‌ها و هزینه کرد آن برای اقشار کم درآمد جزو اولویت‌های آستان قدس است و باید مورد مطالبه مردم باشد.

آمریکا می‌داند در دولت فعلی هر اقدامی علیه کشور با تحریم اعمال کند تنها چند موضع گیری منفعلانه و در خواست مذاکره می‌باشد، نقاط اقتصادی کشور که زمینه‌های مختلف فرهنگی، نظامی، معنوی دارد هدف قرار می‌دهد. آستان قدس سالانه بیش از ۱/۵ میلیون نفر توریست مذهبی برای ایران دارد که از کشور‌های لبنان، عراق، افغانستان، پاکستان، آذربایجان، ترکیه سوریه می‌باشند که ۳ میلیارد دلار برای ایران درآمد زایی دارد و پایگاه‌های مهم‌اقتصادی را در کشور تقویت نموده است. آمریکا با تحریم آستان قدس به دنبال حذف برنامه توریست مذهبی بوده تا درآمد‌های ایران را در همه حوزه‌ها به حداقل برساند.

دوره بایدن یک دوره سخت و تنش تمام عیار بین ایران و آمریکا خواهد بود، زیرا دولت جدید آمریکا با شبکه گسترده‌ای از یهودیان روی کار آمده و برای امنیت اسراییل علاوه بر مسدود کردن درآمد‌های بین المللی و داخلی ایران، جنگ‌های جدیدی در منطقه به راه خواهد افتاد که ایران را در کانون آتش قرار می‌دهد.

در روز‌های آینده انفجار در عراق، سوریه به یک عادت روزانه تبدیل خواهد شد تا اماکن متبرکه را تحت تاثیر ناامنی قرار دهد و رشد قارچ گونه شبکه‌های تروریستی خاورمیانه را با چالش جدیدی مواجه خواهد کرد. آستان قدس قابل تحریم نیست، هرچند در روی کاغذ مسئولان آن را در لیست سیاه قرار دادند.

تحریم آستان قدس به معنای هسته جذابیت ایران در بحث ایدئولوژیک است و در کشور‌های خط مقاومت این موضوع اعمال خواهد شد. هرچقدر در برابر تحریم‌ها چالش مذاکره مطرح شود احتمال به دام انداختن کشور در ورطه جنگ دور از ذهن نخواهد بود.

ایران باید در یک جنگ اطلاعاتی تمام عیار به مصاف اسراییل و عربی و غربی برود و هسته‌های اصلی آنان را در خاورمیانه متلاشی کند و یک حاشیه امن اطلاعاتی و امنیتی برای کشور ایجاد کند و شعاع ۱۵۰۰ کیلومتری بهترین نقطه امن و اتکا برای مواجه با خطرات احتمالی می‌باشد.

نگارنده:صادق چگینی
ارسال نظرات
پر بیننده ها