امام جمعه موقت بهاباد:

رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصداق حق الناس است

حجت الاسلام حاتمی با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا، رعایت نکردن اصول و پروتکل‌های بهداشتی را حق‌الناس دانست و مردم را در نگاهداشت حقوق جامعه برای جلوگیری از این بیماری دعوت کرد.
کد خبر: ۹۳۱۴۱۹۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام حسین حاتمی بهابادی امام جمعه موقت بهاباد درخطبه‌های این هفته نماز جمعه به انتخاب رئیس جمهور آمریکا و نقش آمریکا دربرجام اشاره کرد و گفت: بعضی‌ها فکر می کنند که با آمدن بایدن و برگشت آمریکا به برجام به نفع ایران است در حالیکه خود این بایدن در دولت قبل همین تحریم‌ها را برنامه ریزی کرد.

امام جمعه موقت بهاباد با بیان اینکه پیروز انتخابات آمریکا به ما ارتباطی نخواهد داشت و سیاست‌های کشور با آمدن و رفتن یک فرد به عنوان رییس جمهور آمریکا تغییر نمی‌کند افزود:عوض شدن رئیس جمهور آمریکا تاثیری برروابط ما نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه فهمیدیم حاکمان آمریکا بر دشمنی علیه ملت ایران پا فشاری می‌کنند و با تغییر آن‌ها موضع خصمانه آمریکا تغییر نمی‌کند افزود: انتخاب رییس جمهور جدید آمریکا تاثیری برروابط ما نخواهد داشت، چون ذات آمریکا خرابه و همان رابطه گر گ. ومیش است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد با بیان اینکه امام خمینی (ره) بار‌ها فرمودند که رابطه ایران با آمریکا همانند رابطه گرگ و میش است، اظهار داشت: اکنون که ما در اوج عزت و افتخار هستیم و آمریکا در باتلاق ذلت و خواری فرو رفته است، چگونه برخی افراد این صحبت‌ها و مطالب را مطرح می‌کنند!

امام جمعه موقت بهاباد با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا، رعایت نکردن اصول و پروتکل‌های بهداشتی را حق‌الناس دانست و مردم را در نگاهداشت حقوق جامعه برای جلوگیری از این بیماری دعوت کرد.

حاتمی با تاکید بر سلامت مردم درجامعه و با اشاره به اینکه برای رفع سریع بیماری کرونا و پیشگیری از ایجاد مشکلات حاشیه‌ای ناشی از این ویروس برای کشور، نیاز به همراهی همه مردم هستیم اظهارداشت:رعایت توصیه‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی مهم است ومردم با حضور نیافتن در اجتماعات و محیط‌های پر رفت و آمد از شیوع بیماری پیشگیری کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد سالروز وفات حضرت ام‌البنین سلام الله علی‌ها راتسلیت و روز تکریم مادران و همسران شهیدراگرامی داشت و گفت:: در هر حال باید از این مادران و همسران شهدا تقدیر و تجلیل کرد که عمر خود را برای انقلاب گذاشتند.

وی با بیان اینکه ماد ران وهمسران شهدا به حضرت ام البنین اقتدا کردندو باید این عزیزان را تکریم و احترام کنیم افزود: خانواده‌های معظم شهداء با الگوگیری از حضرت ام النین (س) فرزندانی را تربیت کردند که برای حفظ اسلام و نظام جانشان را تقدیم کردند.

امام جمعه موقت بهاباد سالگرد شهادت سرداررشید اسلام شهید محمد رفیع رفیعیان وشهدای دفاع مقدس راگرامی داشت و به خدمات ارزنده این شهید در تیپ الغدیر یزد اشاره کرد و افزود: شهید رفیعیان فرمانده لجستیک وپشتیبانی تیپ الغدیردرزما ن. جنگ تحمیلی بود.

سردار شهید رفیعیان بهابادی به عنوان مسؤول لجستیک نیروی مقاومت بسیج یزد و تیپ ۱۸ الغدیر یزد انجام وظیفه نمود و سرانجام در عملیّآت کربلای ۵ بر اثر اصابت ترکس گلولة توپ به شهادت ر. سید. پیکرش را در گلزار شهدای بهاباد به خاک سپردند. از او دو فرزند به نام‌های: فاطمه و زهرا به یادگار مانده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار