خبرهای داغ:

تلاش در جهت حل مشکلات مردم

مسئولان باید هر چه بیشتر در جهت حل مشکلات مردم تلاش و همت کنند.
کد خبر: ۹۳۱۴۲۲۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مصلی مهدیه امام خمینی برگزار شد ، گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولان باید با مشکلات مردم آشنا و در جهت حل آن بکوشند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: استان خوزستان دارای مشکلات از جمله اشتغال و معیشت روبرو می‌باشد که ضرورت دارد مسئولان در توجه و رسیدگی به این مشکلات همت بیشتری کنند.

وی با گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها به دنبال ضربه زدن به کشورمان بوده اند، اما انقلاب اسلامی ایران علیرغم این توطئه ها با اقتدار مسیر تعالی و پیشرفت را می‌پیماید.

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هر دولتی که در آمریکا بر سر کار می‌آید هدفش ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و با هر دسیسه و سیاست در این جهت گام بر می‌دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود: باید با اجرای اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت‌های داخلی در جهت حل مشکلات کشور تلاش و کوشش شود.

وی ادامه داد : ضرورت دارد رعایت دستورالعمل های بهداشتی همچنان مورد توجه قرار گیرد تا موج دیگری از بیماری کرونا ایجاد نشود.

وی همچنین با تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) گفت: این روز به نام تکریم مادر شهدا نامگذاری شده است، مادرانی که در دامان خود شهیدانی همچون سردار شهید سلیمانی، سردار شهید همت و شهید دکتر چمران تربیت کردند.

در پایان مراسم نماز جمعه اهواز میز خدمت با حضور برخی مسئولان دستگاه های خدمت رسان استان برگزار و پاسخگوی مشکلات مردم شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار