رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

۸۰ درصد گلزار شهدای کشور ساماندهی شد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه ۸۰ درصد گلزاری شهدای کشور ساماندهی شده است، افزود: برای ساماندهی بیست درصد باقیمانده از گلزار شهدای سطح کشور نیازمند عزم و اراده جدی هستیم.
کد خبر: ۹۳۱۴۲۶۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزرای بسیج از مازندران، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای سه موضوع و تفاهم نامه از جمله تامین زمین برای ساخت مسکن ایثارگران، ساماندهی گلزار شهدا و همچنین رایزنی برای ایجاد اشتغال فرزندان خانواده شهدا امروز به مازندران سفر کرد.

اوحدی در ابتدای ورود به استان با حضور در گلزار شهدای ساری به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد گلزاری شهدای کشور ساماندهی شده است، افزود: برای ساماندهی بیست درصد باقیمانده از گلزار شهدای سطح کشور نیازمند عزم و اراده جدی هستیم و این گلزار‌ها باید با نظر خانواده شهیدان ساماندهی شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در دیدار با نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه مازندران با تقدیم بیش از ده هزار شهید کارنامه خوبی از خود برای آبیاری انقلاب اسلامی برجای گذاشت، گفت: در دفاع از حرمین هم مازندرانی‌ها خوش درخشیدند و تقدیم شهدای مدافع حرم گواهی براین ادعاست.

اوحدی از تدوین سند ایثار و شهادت تا پایان امسال خبر داد و گفت: تمامی کمیسیون‌های پزشکی که قبلا فقط در تهران انجام می‌گرفت، امروز در خود استان‌ها انجام می‌گیرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ توجه ویژه به معیشت خانواده‌های شهدا شده است.

آیت الله محمدی لایینی نماینده، ولی فقیه در مازندران نیز با اشاره به اینکه فرزندان شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند گفت: هر چند فرزندان و خانواده شهدا هیچ توقعی از مسولان ندارند، اما در مقابل رسیدگی به خانواده‌های شهدا جز وظایف مسئولان است.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج گردد تا فرزندان امروز ادامه دهنده راه شهدا باشند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در مقابل موجب می‌شود تا توطئه دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شود.

آیت الله محمدی لایینی افزود: به جانبازان زیر ۲۵ درصد هم باید توجه و نگاه ویژه شود.

دیدار با خانواده شهدا و حضور در جلسه شورای اداری و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌های امروز اوحدی در مازندران است. /صداوسیما

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار