خبرهای داغ:
در گردهمایی بصیرتی بانوان در ناحیه شهرستان قم مطرح شد:

ما فقط یک رهبر و یک انقلاب داریم

رئیس مجمع اندیشه‌ورزان کشور: ما باید همه رفتار و کردار خود را با امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف تنظیم کنیم.
کد خبر: ۹۳۱۴۳۱۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسج از قم، تجلی، رئیس مجمع اندیشه ورزان کشور با بیان روشنگرانه و بصیرت افزایی در جمع تعدادی از رابطین نمایندگی و فرماندهان حوزه‌ها به درک شرایط و مختصات جهت برنامه‌ریزی و شکل گرفتن امور سفارش نمود.
 
وی با طرح این موضوع که امروز ،مختصات امام زمان (عج) است و ما در فرصت ۹۰ دقیقه قرار داریم با آوردن مثالی از اعلام شرایط جنگی و بمباران اذعان داشت که: تمام فکر و برنامه‌ریزی در این موقعیت، به داشته‌های در منزل، پناهگاه امن و آماده باش جهت وضعیت قرمز می‌باشد.

تجلی ادامه داد: مختصات امروز، ظهور است و ما در دقیقه نود هستیم و باید برای مقدمات این امر برنامه ریزی نماییم.

وی با بیان این باور که با تشدید فشارها، به ظهور نزدیک میشویم، آن را نشات گرفته از تفکر انگلیسی دانست و افزود: در حالی که ما برای ظهور امام زمان (عج) باید از دریای مدیترانه تا دریای سرخ را امن نماییم و این برنامه ریزی صحیح در موقعیت کنونی به شمار می‌رود.

تجلی با یادآوری کلام امام خمینی (ره) که فرمودند:" شاه باید برود، آمریکا شیطان بزرگ است و اسراییل باید نابود شود" از تشکیل جبهه‌های مقاومت درغزه، قضیه یمن و عراق و مسائلی که پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در منطقه رخ داد، همان فرمایش "آمریکا باید برود" را در ذهن تداعی نموده و به عینه مشاهده می‌نماییم، لذا روزی که عربستان و خاندان سعود هم چنین، اسرائیل با خاک یکسان شوند، منطقه امن گردیده و ظهور حضرت حجت (عج) محقق خواهد شد.

وی همچنین اذعان داشت: امام خمینی (ره) در سال چهل و دو قیام کردند و پس از پنجاه و هفت سال امروز شرایط ما همانگونه است که امام راحل (ره) فرمودند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات