فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد

حلقه‌های صالحین کلید طلایی تقویت معنویت و معرفت است

دوره مقدماتی مربیان و سرگروه های صالحین برداران و خواهران در حوزه های اقشار و محلات با حضور مربیان و سرگروه های صالحین در سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد برگزارشد
کد خبر: ۹۳۱۴۳۴۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه شهرستان پارس اباد در کارگاه آموزش دوره مقدماتی و توانمند ساری حلقه های صالحین ضمن اشاره به خصوصیات سرگروه های صالحین اظهار کرد : حلقه های صالحین سال هاست تحت عنوان شجره طیبه صالحین براساس منویات مقام معظم رهبری جزء برنامه های اصلی و اساسی پایگاه های بسیج قرار گرفته است و از آنچه در حلقه های اصل محسوب می شود ، تقویت اعتقاد و معنویات و معرفت افزایی و ارتقاء بصیرت است.

سرهنگ نوری گفت: حلقه‌های صالحین یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، امیدوارم که بتوانیم به نحو احسنت این امر و وظیفه مهم را به انجام برسانیم.


وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را اندیشه‌های ولایت، اقتصاد مقاومتي،فضای مجازی، جریانات نفوذی ، مسائل سیاسی روز و ارتباط گیری درون شبکه‌ای برای سرگروه‌ها و مباحث عقیدتی عنوان كرد.


حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد با بیان اینکه ، اصلاح فرهنگ مصرف درست در حلقه های صالحین باید نهادینه شود گفت : بهترین کار فرهنگی که می توانیم در این برهه از زمان انجام دهیم ؛اصلاح فرهنگ مصرف درست در محیط کار،منزل و جامعه است.


باقری بنابی ادامه داد : حلقه‌های صالحین اگر پرشور و پرمحتوا باشند و به نحو احسن برگزار شوند، سدی در برابر انحرافات عقیدتی، جنگ نرم، تهاجمات فرهنگی، اعتقادی، دینی، مذهبی و... خواهند بود کما اینکه تاکنون نیز چنین بوده است.

ارسال نظرات