خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در عملیات مشترک پلیس همدان و کرمان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۴۴۲۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در عملیات مشترک پلیس همدان و کرمانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ضا زارعی اظهار داشت: با تلاش‌های هدفمند و هوشمندانه کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان همدان یک محموله ۵۰ کیلویی مواد مخدر تریاک که از استان‌های جنوبی در حال انتقال به سمت استان‌های مرکزی کشور بود با همکاری عملیاتی پلیس کرمان در آن استان کشف شد.

وی افزود: یک متهم در این راستا دستگیر و یک دستگاه خودرو سنگین نیز توقیف شد.

جانشین انتظامی استان همدان بیان داشت: استمرار عملیاتی مشترک پلیس با سایر استان‌ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه‌های تعریف شده است که نشانه همدلی، همگرایی و هم پوشانی ناجا است.

*کشف مقدار ۳۰ تن خوراک دام قاچاق در همدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان نیز گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا وارز با تشدید اقدامات کنترلی در ایستگاه بازرسی شهید زارعی و محور‌های مواصلاتی و حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون حامل خوراک دامی ازنوع ذرت مشکوک می‌شوند.

سرهنگ مجتبی محمدی بیان داشت: پس از متوقف این کامیون مشخص شد محموله موصوف فاقد هرگونه مدارک قانونی برای حمل و جابجایی می‌باشد و می‌بایست در محل دیگری تحویل شود که با تغییر مسیر قصد داشته نهاده دامی سهمیه‌ای با نرخ دولتی را برای سود بیشتر به افراد دیگر به صورت آزاد بفروشد که در این خصوص مقدار ۳۰ تن خوراک دامی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف که پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی در پایان بیان داشت: پلیس همواره با تشدید اقدامات خود، با برهم زنندگان بازار تهیه اقلام اساسی مردم برخورد می‌کند و نمی‌گذارد برخی از افراد به جهت سود بیشتر برای خود، تحمیل هزینه‌های زیاد و گرانی برای مردم را رقم بزنند و از مردم خواست تا هرگونه خبر در خصوص قاچاق کالا را با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات