خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان همدان:

حضور جوانان در تمام عرصه‌های خدمت باید پررنگ‌تر باشد

همدان- مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه در استان همدان، برجستگی حضور جوانان بیش از گذشته نمایان شده است، گفت: امروز زمان پررنگ‌تر شدن حضور جوانان در تمام عرصه‌های خدمت است.
کد خبر: ۹۳۱۴۵۶۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

حضور جوانان در تمام عرصه‌های خدمت باید پررنگ‌تر باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج، پیمان ترکمانه در گردهمایی امدادگران جوان استان همدان که با حضور حمید طاهری جبلی، مشاور امور جوانان کمیته امداد کشور برگزار شد، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت و پتانسیل جوانان یکی از اولویت‌های استان است.

وی با اشاره به اینکه در استان، برجستگی حضور جوانان پس از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستورات ریاست امداد بیش از گذشته نمایان شده است، ادامه داد: امروز زمان پررنگ‌تر شدن حضور جوانان در تمام عرصه‌های خدمت است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با تأکید بر ضرورت انقلابی بودن جوانان، گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد مهمی است که از برکت وجود قرآن، سیره اهل‌بیت و رهبری بی‌نظیر امام خمینی (ره) ایجاد شده است و به‌عنوان امانتی ارزشمند به دست جوانان رسیده و انقلابی گری باید در تمام رفتار جوانان تبلور پیدا کند.

وی با بیان اینکه رئیس کمیته امداد با دلسوزی و مهربانی و در اطاعت اوامر رهبری، این فضا را برای جوانان فراهم آورده است، گفت: همه جوانان باید قدر این فرصت را بدانند و فراموش نکنند حفظ جایگاه و حرمت بزرگ‌ترها و باتجربه‌ها در این نهاد بسیار مهم و ضروری است و جوان مؤمن انقلابی باید با سخت‌کوشی و همت والا خدمت کند و بداند هر خدمتی که درراه رضای خداوند انجام دهد خداوند نیز درهای رحمتش را به روی او باز می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار