معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش کردستان از برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی به صورت مجازی در فضای شاد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۴۵۷۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان امروز، چهارم بهمن‌ماه در نشست ستاد پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان اظهار کرد: باتوجه به اینکه در سال تحصیلی جاری نگرانی از شیوع بیماری کرونا وجود دارد؛ عدم قطعیت و ناپایداری شرایط ایجاب می‌کند تا برنامه‌ریزی‌ها در عرصه‌های مختلف از انعطاف برخوردار باشد تا امکان ارائه خدمات مؤثر و فراگیر در هر زمانی فراهم شود.

وی از برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی به صورت مجازی در فضای شاد خبر داد و افزود: این حرکت عظیم فرهنگی در راستای توسعه، تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان انجام می‌شود که به همت و تلاش همه‌جانبه آموزش و پرورش و بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌پرورش استان کردستان بیان کرد: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی باهدف آشنایی بیش از پیش دانش‌آموزان با فرهنگ، معارف و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، امسال در بستر فضای مجازی شاد برگزار خواهد شد.

وی بر شرکت حداکثری دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در اردوی راهیان نور مجازی به ویژه با همراهی مدیران، معاونان و مربیان پرورشی و اولیای دانش‌آموزان در این حرکت فرهنگی تأکید کرد.

نریمانی بیان کرد: تولید محتوای الکترونیکی و بارگذاری محتوا‌های تولید شده در مورد اردوی راهیان نور با محوریت آشنایی دانش‌آموزان با آثار و ارزش‌های دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کانال‌های شبکه شاد استانی انجام شده است.

وی یادآور شد: مراسم نمادین استانی اردوی راهیان نور مجازی در روز ۱۵ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد و زمان شروع اردوی راهیان نور در بستر فضای مجازی تا ۳۱ فرودین ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات