فرمانده سپاه شهرستان دیواندره از اهدای یک هزار جهیزیه به نوعروسان نیازمند دیواندره‌ای در راستای اجرای سنت حسنه ازدواج آسان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۴۵۸۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره، سرهنگ صمدمحمد علیزاده، فرمانده سپاه شهرستان دیواندره در مراسم مجمع بسیجیان دیواندره که دوم بهمن‌ماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هفت گروه تخصصی بسیج در شهرستان دیواندره در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند.

وی افزود: در این کارگروه‌های تخصصی بسیج با همکاری دستگا‌های دولتی در تمام زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی راهکار ارائه می‌شود و این راهکار‌ها برای رفع این مشکلات در شهرستان تحویل مقامات استانی و کشوری می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان دیواندره در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه وضعیت نابسامان اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا شرایط ازدواج را برای بسیاری از جوانان سخت‌تر کرده است، بیان کرد: در این شرایط ما و خانواده‌ها وظیفه داریم که کمک حال جوانان نیازمند باشیم.

وی با تأکید بر ترویج ازدواج آسان در جامعه، اظهار کرد: سپاه شهرستان دیواندره به منظور ترویج ازدواج آسان از طریق پایگاه‌های بسیج به شناسایی افراد و خانواده‌های ضعیف اقدام کرده است و در این راستا سال آینده یک هزار جهزیه به نوعروسان نیازمند این شهرستان اهدا می‌کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیواندره در پایان به اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: این طرح با همکاری ۱۵۰ پایگاه مقاومت سپاه در روستاها، هلال احمر و شبکه بهداشت در حال انجام بوده که توانستیم در مهار این بیماری موفقیت‌های خوبی را در شهرستان به دست آوریم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات