رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار گفت: هیچکسی مخالف مذاکره نیست اما مذاکره بایستی از موضع عزت باشد، مذاکره در سیره ائمه (ع) از این جنس است.
کد خبر: ۹۳۱۴۶۳۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام شیخ مهدی طائب در نشست سیاسی لشکر عملیاتی 10 حضرت سید الشهداء (ع)استان البرز که با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، فرمانده، مسئول دفتر نماینگی ولی فقیه و پایوران لشکر ۱۰حضرت سیدالشهداء(ع) و فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و پایوران سپاه ناحیه امام سجاد(ع) برگزار شد، اظهار داشت: هیچکسی مخالف مذاکره نیست اما مذاکره بایستی از موضع عزت باشد.

وی افزود: مذاکره در سیره ائمه از این جنس است، اما مذاکره از موضع ذلت هم داریم، مذاکره از جنس ذلت مانند این می ماند که با دزدی که خانه شما را به سرقت برده با التماس حرف بزنی و درخواست کنی که اموال تو را برگرداند.

وی متذکر شد: مذاکره برد- برد با دزد به چه معناست؟ برد – برد در زمانی مطرح می شود که طرفین مذاکره حق یکدیگر را پایمال کردند و دو طرف حاضر می شوند، حقوق پایمال شده همدیگر را جبران کنند.

وی خاطر نشان کرد: حال سوال این است که مگرما از طرف مقابل چه حقی را ضایع کردیم که امروزه مدل مذاکره خود را برد-برد معرفی می کنیم؟ سنت الهی این است که اگر طرفی با وجود قدرت، پیگیر مذاکره از موضع ذلت باشد، کمر او خواهد شکست.

ارسال نظرات