خبرهای داغ:
سیلی به صورت سرباز و زوزه کفتارها؟!

نیرو‌های انقلابی هیچ بی حرمتی به نیروی انتظامی را برنمی تابند

نیرو‌های انقلابی هیچ بی حرمتی به نیروی انتظامی را در هر پست و مقامی برنمی تابند. هر دستی به صورت مامور انتظامی سیلی بزند فلج خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۶۸۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از قزوین، در شرایطی که مردم با بدبختی و هزار آرزو فرزندانی را پرورش می‌دهند تا با لباس مقدس سربازی، دین خود را به انقلاب و کشور ادا کنند، متاسفانه اتفاقاتی می‌افتد که سبب می‌شود آرامش روح و روان مردم را دستمایه قرار دهد.

سیلی نماینده مجلس به صورت سرباز راهور، شکستن بینی مامور راهور توسط نماینده مجلس، توهین به خبرنگار خانم توسط وزیر، ضرب و شتم مامور انتظامی توسط راننده پورشه، آتش زدن سرباز در فتنه ۸۸، کتک کاری سرباز توسط بازپرس، ارسال فیلم‌های تقطیع شده برای شبکه‌های معاند برای تضعیف پلیس انتظامی همگی در کنار هم سبب شده تا با استفاده از قدرت مجازی افشارگری‌هایی صورت گیرد.

آقای نماینده شما عصاره فضایل یک ملتی! شما نماد قانون مداری و قانونگذاری هستی! سیلی به صورت سربازی می‌زنید که ۲ سال از بهترین دوران زندگی و جوانی خویش را رایگان صرف امنیت کشور و شما مسئولان می‌کند؟ مردم به اندازه کافی از دست نابخردی امثال شما در مدیریت به فلاکت و زحمت افتادند.

امروز، با تمام هجمه‌های خارجی و داخلی، ملت ایران، انقلاب اسلامی را که میراث جاودان هزاران شهید گلگون کفن و رهبری فرزانه است را به سختی حفظ کرده اند، اما این اجازه را هم به هیچ مسوولی نمی‌دهند که در لباس انقلاب، بخواهد خدشه‌ای به خط قرمز‌ها و آرمان‌های انقلابی وارد کند. انقلاب هنوز زنده است و اجازه نمی‌دهد که شاهی بیاید و کوتوله‌های سیاسیش مردم و سربازان جگر گوشه ملت را به باد کتک بگیرد، نیروی انتظامی تکلیف خود را با این هنجارشکنی روشن کند، مگر می‌شود جان و مال خود را به خطر بیندازند تا امنیت یک ملت را حفظ کنند، اما بابت آسایش عالی جنابان کتک هم بخورند.

نگویید دفاع از وطن وظیفه همه است، آیا سیلی خوردن هم وظیه همه است؟ امام راحل نیست، شهید رجایی نیست که ببیند بر اریکه نهاد‌های کشور افرادی تکیه زدند که سیلی به صورت مستضعفین می‌زنند، اما دریغ از برخورد با آنان، هیچ متخطی نباید در برابر قانون مصونیت داشته باشد. نیروی انتظامی چشم و چراغ مردم است، نیرو‌هایی که با کمترین حقوق و مزایا جان خویش را در کف دست می‌گیرند تا ارازل و اوباش، امثال این نماینده را در گردنه‌ها خفت نکنند. ۴ هزار شهید و ۱۱ هزار جانباز تقدیم انقلاب کردند تا شما مسئول شوید! هزاران آشوب و بلوا ناشی از ناکارآمدی شما را با جان خویش آرام کردند.

نیروی انتظامی سرباز را مورد تقدیر قرار دهد و آفرین به این جوان مستضعف که حریم قانون را با پست و مقام حضرات معاوضه نکرد.

اما سخنی با جماعت کفتار صفت که سیلی به سرباز را پیرآهن عثمان برای حمله به مجلس انقلابی قراردادند تا عقده ناکارآمدی خودشان را پوشش دهند. نیرو‌های انقلابی هیچ بی حرمتی به نیروی انتظامی را در هر پست و مقامی برنمی تابند. هر دستی به صورت مامور انتظامی سیلی بزند، قطع خواهد شد. هم نماینده خطا کار و هم شما که کل جمهوری اسلامی را دستاویز یک سیلی قرار می‌دهید، پاسخ رفتارمان را قاطعانه می‌بینید.

تا دیروز فیلم‌های تقطیع شده برای نیروی انتظامی می‌ساختید تا خوراک بی بی سی، وی او ای، منو تو، اینترنشنال را فراهم کنید. همان‌هایی هستید که در روز تشیعع سردار کشور را به آشوب کشاندید و برای رضایت شیطان تصاویر بزرگ سردار اسلام را لگد زدید، تصاویرش را آتش زدید تا داغش بر دل‌ها بماند، آن چه بیشتر از همه نمایان است دندان‌های خون آلود شماست که باید شکسته شود تا کفتار صفت زوزه نکشید.

امروز سرباز وطن می‌گویید و فردا همان سرباز را زنده در آتش می‌سوزانید و همانند گله کفتار‌ها او را یکه و تنها پاره پاره می‌کنید. اما قوه قضاییه که پناهگاه مردم در حوادث سخت است باید خط قرمز مصونیت‌ها را بشکند و هنر حکومت اسلامی برخورد با دانه درشت هاست.

وقتی یک امت به حمایت از مظلوم قیام می‌کند، مسیر برای آینده مملکت و انقلاب هموارتر است.

۱۰۰۲/ی ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار