شاهرود_مسئول بسیج فرهنگیان استان سمنان و هیات همراه با معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۱۴۷۶۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
دیدار مسئول بسیج فرهنگیان استان با مدیر آموزش و پرورش شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، مسئول بسیج فرهنگیان استان سمنان و هیات همراه با معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که مسئول بسیج فرهنگیان شاهرود و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیز حضور داشتند، سرهنگ محمد یعقوبی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان در این دیدار با تقدیر از هماهنگی و تعامل آموزش و پرورش با بسیج فرهنگیان با اشاره به فعالیت‌های ایام کرونا و تقدیر از معلمان در راستای آموزش مجازی با اشاره به پویش لبخند رضایت و سایر فعالیت‌های بسیج فرهنگیان بر هماکاری و تعامل مجموعه بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش در راستای پیشبرد اهداف نظام آموزش و پرورش و سند بنیادین تاکید کرد.
سیدمحمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز در این دیدار با تقدیر از تعامل بسیج فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش به اقدامات این مدیریت در ایام کرونا و آموش مجازی پرداخت و از حمایت‌های بسیج فرهنگیان تشکر و بر هماهنگی و تعامل سازنده تاکید نمود.
در این نشست حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در راستای تعامل و هماهنگی بیشتر بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها