خبرهای داغ:

گروه‌های جهادی مصداق بارز حرکت «آتش به اختیار» هستند

مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی آذربایجان غربی گفت: فعالیت‌های خودجوش جوانان آذربایجان غربی شایسته تقدیر است، چرا که مصداق بارز حرکت «آتش به اختیار» هستند.
کد خبر: ۹۳۱۴۷۹۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، جعفر محمدی امروز در آئین تجلیل از جوانان فعال در گروه جهادی سیدالشهداء در ارومیه، اظهار کرد: اعضاء این گروه در زمان اوج شیوع ویروس کرونا فعالیت گسترده‌ای داشتند و برای گندزدایی از بیمارستان‌ها، ادارات و معابر پرتردد اقدام کردند، همچنین در مراکز بستری بیماران کرونایی حاضر شدند تا هر خدمتی از دست‌شان ساخته باشد انجام دهند.

محمدی از رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار احمد رحمانی به خاطر توجه ویژه به جوانان و اعتماد به آنها قدردانی کرد و گفت: ریاست سازمان بسترهای لازم را برای فعالیت و خدمت به محرومان با استفاده از جوانان متعهد و انقلابی فراهم کرده است.

وی با تقدیر از فعالیت جوانان جهادی گروه جهادی سیدالشهداء ارومیه در خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا، گفت: خدمت ‌رسانی گروه های جهادی در این شرایط دشوار واقعاً جای تقدیر و تشکر دارد و استقامت و بردباری آن‌ها ستودنی است زیرا آنها بدون هیچ انتظاری برای برداشتن باری از دوش نظام سلامت آستین همت را بالا زده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این روزها تمام شده و به طور قطع سلامتی، نشاط و شادابی جای خود را به بیماری خواهد داد، ولی مجاهدت‌های این جوانان در تاریخ ماندگار خواهد شد و الگویی برای دیگران می‌شوند.

مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی آذربایجان غربی گفت: فعالیت‌های خودجوش جوانان استان شایسته تقدیر است، در این زمینه خوش درخشیده‌اند و مصداق بارز فرمان رهبری مبنی بر حرکت آتش به اختیار» هستند.

در پایان این جلسه با اهدای ۲۰ لوح تقدیر از طرف رئیس سازمان بسیج سازندگی استان به اعضای گروه جهادی سیدالشهدای ارومیه، از اقدامات آنها قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات