خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دهه فجر فرصتی برای تامل پیرامون شعائر دینی و انقلابی است که باید از این فرصت حداکثر استفاده را کرد.
کد خبر: ۹۳۱۴۸۰۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

یوسف شاکر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، ضمن ابراز تاسف از اینکه شیوع ویروس کرونا برنامه‌های ملی، میهنی و مذهبی را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار کرد: برنامه‌های ویژه نکوداشت این ایام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه، ویروس کرونا نباید بهانه‌ای برای برگزار نشدن مراسم‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر باشد و سزاوار نیست که به بهانه شیوع ویروس اهمال و کم‌کاری صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: براساس ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا برنامه‌های مختلف اجرا خواهد شد و همچنین تلاش خواهد شد که از ظرفیت فضای مجازی استفاده حداکثری به عمل آید.

این مسئول ضمن تاکید بر اینکه سلامتی هم‌وطنان برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولویت اساسی دارد، خاطرنشان کرد: در مدت مبارزه با این بیماری ویروسی همه شاهد بودند که اقداماتی مختلفی از جمله گندزدایی، توزیع بسته‌های معیشتی، مواد ضدعفونی‌کننده و ... انجام گرفته است.

سخنگوی سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه انقلاب اسلامی ایران، ملت را از ظلم، تحقیر، نفوذ اجانب، نابودی فرهنگ کهن ایران و بی‌حرمتی به شعائر دینی نجات داد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با پشتیبانی مردم و به لطف الهی توانست از تمام خطرات و تلاطم‌ها عبور کرده در نهایت به آرامش و اقتدار برسد.

شاکر با بیان اینکه، امروز به لطف الهی این کشتی انقلاب هم خودش صاحب آرامش و سکینه شده و هم کشورهای همجوار در سایه آن به امنیت و ثبات دست یافته‌اند، اضافه کرد: شر داعش از ام القرای ایران اسلامی ریشه کن شد و  به دنبال آن طرح خروج آمریکا از منطقه توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده و در حال اجراست.

وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای خاکی میهن بوده و  در یمن، لبنان، غزه، سوریه و عراق ماحصل این انقلاب شکوهمند را به وضوح شاهد هستیم، حتی اینکه فوج فوج مردم اروپا به دین اسلام گرایش پیدا کردند یکی از برکات صدور انقلاب اسلامی است.

سخنگوی سپاه شهدای آذربایجان غربی یادآور شد: این انقلاب باید زمینه‌ساز ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) شود، چراکه این موضوع جزو آرمان‌ها و چشم اندازهای امامین انقلاب و شهدا است.

انتهای پیام

ارسال نظرات