خبرهای داغ:
شاهرود_مسئولین بسیج فرهنگیان و دانش آموزان شاهرود با حضور در دبستان استقلال در خصوص برنامه ریزی برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۹۳۱۴۸۲۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
برگزاری جلسه هماهنگی یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، مسئولین بسیج فرهنگیان و دانش آموزان حوزه ایمان و نماینده امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با حضور در دبستان استقلال در خصوص برنامه ریزی برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.
در این دیدار مدیر و معاون پرورشی این دبستان با خیرمقدم با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این دبستان به برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان در دهه فجر اشاره کردند و بر کمک و تعامل بسیج و سپاه و آموزش و پرورش بر اجرای این یادواره تاکید و خواستار همراهی شدند.
در این دیدار علی اکبر شکوری مسئول کانون بسیج فرهنگیان شاهرود از زحمات کادر آموزشی در دوران کرونا تقدیر و تشکر کرد و بر تعامل و همکاری برای اجرای یادواره شهدا تاکید کرد.
در این نشست هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز یا همکاری پایگاه امام علی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شهرک امام (ره) انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها