امام جمعه بهاباد گفت: شهدا حماسه‌سازانی هستند که ازخود گذشتگی و رشادت آنان ضامن بقای نظامی اسلامی و حفظ استقلال و آزادی کشور شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۸۷۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در یادواره سردار شهید محمد رفیعیان بهابادی از فرماندهان لجستیک تیپ ۱۸ الغدیر با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: شهید رفیعیان، فردی سختکوش بود که به انجام وظیفه خود اهتمام تمام داشت و با روحی بزرگ و چهره‌ای گشاده به رفع نیاز‌های رزمندگان می‌پرداخت.
وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت فرهنگ اخلاق، ایثار، شجاعت، از دشمن نهراسیدن و پیروی از خط ولایت فقیه است، افزود: درصورتی که فرهنگ و پیام شهدا به خوبی به نسل جوان منتقل شود جامعه از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و تهدید‌های دشمنان مصون خواهد ماند.
رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد اضافه کرد: پیام شهدا به ما این است که باید در راه دفاع از ارزش‌ها و ولایت فقیه سر از پای نشناخت، آن‌ها راه سعادت و جاودانه شدن را به همگان نشان دادند تا در این مسیر حرکت کنند.
یادواره سردارشهید محمد رفیعیان با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بهاباد و پدر شهید رفیعیان در دبیرستان شهید رفیعیان بهاباد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و همزمان به صورت مجازی برای مخاطبان نیز پخش شد.
مداحی توسط مداح اهل بیت کربلائی مهدی منصوری نژاد و اجرای دکلمه توسط یکی ازدانش آموزان از دیگربرنامه‌های این مراسم بود.
شهید رفیعیان اول بهمن ۱۳۶۵ همراه چند از فرماندهان تیپ الغدیر، در شلمچه به شهادت رسید و پیکرش در گلزار شهدای بهاباد به خاک سپرده شد.
شهرستان بهاباد در دوران دفاع مقدس ۱۵۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
ارسال نظرات