مسئول بسیج طلاب استان کرمان گفت: در حال حاضر ۶۴ نفر طلبه بسیجی در شهرستان‌های مشغول خدمت هستند و جهت روحیه بخشی به بیماران و کادر درمان بیمارستان‌ها فعالیت دارند که سنگ بزرگی از جلوی پرسنل درمان بردارند.
کد خبر: ۹۳۱۴۸۸۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  با حضور حجت الاسلام جعفری مسول بسیج طلاب استان کرمان از  طلاب جهادگر که در زمینه تحقق اهداف سلامت در طرح شهید سلیمانی فعالیت داشته اند تجلیل به عمل آمد.
 
طلبه‌های بسیجی پای کار کمک به کادر درمان کرمان

حجت الاسلام علی جعفری اظهار کرد: با درگیری دنیا با ویروس منحوس کرونا الحمدالله طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از طرف سازمان بسیج مستضعفین به همه اقشار از جمله سازمان بسیج طلاب و روحانیون ابلاغ شد.


مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه ثارالله استان کرمان افزود: یکی از اقشار بزرگی که نهایت همکاری را در این طرح داشتند طلاب و اساتید و روحانیون بسیجی بودند که طی یک فراخوان ۱۵۰ طلبه بسیجی در سطح استان اعلام آمادگی کردند.
 
طلبه‌های بسیجی پای کار کمک به کادر درمان کرمان

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر ۶۴ نفر طلبه بسیجی در شهرستان‌های کرمان، زرند، کهنوج، رفسنجان و جیرفت مشغول خدمت هستند و جهت روحیه بخشی به بیماران و کادر درمان بیمارستان‌ها فعالیت دارند که سنگ بزرگی از جلوی پرسنل درمان بردارند.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: مشارکت در کمک به ازدواج آسان، اصلاح ذات البین، مشاوره دادن به خانواده ها، معرفی زوج‌های نابارور به مؤسسات خیریه و کمک هزینه درمان برای آنان، اعطای وام قرض الحسنه از سرمایه انسانی بسیج و توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی تهیه شده از محل خیرین را از جمله فعالیت‌های بسیج طلاب در این این بود.

وی خاطر نشان کرد: ارتباط با خیرین و تأمین ۶ سری جهیزیه برای طلاب نیازمند، مشارکت یک هزار طلبه در موکب‌های فرهنگی و نیز ایجاد منبر مجازی و دعوت عموم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر فعالیت‌های طلاب بسیجی در استان است.
ارسال نظرات