خبرهای داغ:

تعمیر پمپ مرکز انتقال نفت امام تقی با استفاده از نیروی متخصص داخلی

شاهرود_پمپ شماره سه مرکز انتقال نفت امام تقی (شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق) پس از تعمیر، نصب و راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۹۲۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
تعمیر پمپ مرکز انتقال نفت امام تقی با استفاده از نیروی متخصص داخلیبه گزارش خبرگزاری بسیج؛ کارشناس ارشد واحد مکانیک شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شاهرود گفت: این پمپ بعلت لرزش و نشت سر خارجی آن توسط نیروی جوان و متخصص داخلی در کارگاه مرکز منطقه تعمیر و بازسازی گردید.
محمدرضا تاج‌پور در ادامه با تشریح مراحل مختلف نصب و راه‎اندازی این پمپ ادامه داد: دستور کار پروژه تعمیر این پمپ در دو بخش "تعمیر" و "تجهیز محل نصب" پیگیری گردید.
وی اضافه کرد: همکاران واحد مکانیک، جوشکاری و رفع لرزش پمپ را انجام داده و در بخش دوم به همت واحد مهندسی ساختمان فندانسیونی استاندارد اجرا تا پمپ بر روی آن مهار گردد.
تاج‌پور ادامه داد: این پمپ پس از باز کردن، به کارگاه مکانیک مرکز منطقه انتقال یافته، قطعات معیوب تعویض و مراحل جوشکاری، برسکاری و سمباده‎زنی آن انجام شد.
کارشناس ارشد نگهداری و تعمیرات مکانیک منطقه شمال‌شرق خاطر نشان کرد: همچنین میزان انحراف مرکزیت نسبت به پوسته پمپ بررسی و مقدار آن اندازه‎گیری شد تا تست‌های استاندارد را با موفقیت پشت سر گذارد.
به گفته وی؛ این پمپ پس از تست و اخذ مجوز‌های استاندارد در محل نصب و به مدار بهره‌برداری برگشت.
شایان ذکر است: مرکز انتقال نفت امام تقی در ارتفاع یک هزار و ۴۱۶ متری از سطح دریا و در مجاورت روستای ۲۰۰ ساله امام تقی، با انشعاب از خط ۲۰ اینچ شاهرود –مشهد، وظیفه ذخیره سازی و انتقال فرآورده‌های نفتی به سمت تربت حیدریه (خراسان جنوبی) را بر عهده دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها