مسئول بسیج مداحان استان سیستان و بلوچستان:

توزیع کمک‌های مومنانه با همت گروه‌های جهادی خواهران سازمان بسیج مداحان استان سیستان و بلوچستان

مسئول بسیج مداحان استان سیستان و بلوچستان:اولویت فعالیت گروه‌های جهادی خواهران در ایام فاطمیه تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه دربین خانوار‌های نیازمند بوده است.
کد خبر: ۹۳۱۴۹۷۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
مسئول سازمان بسیج مداحان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج از زاهدان گفت: اولویت فعالیت‌های گروه‌های جهادی خواهران در ایام فاطمیه، تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه در بین خانوار‌های نیازمند بوده است.

جامعی افزود: در شرایط فعلی که کرونا معیشت مردم را به خطر انداخته قشری که بیش از پیش دچار مشکلات معیشتی شده، قشر ضعیف جامعه اند بنابراین با هدف کمک به بهبود معیشت این قشر آسیب پذیر تصمیم گرفتیم در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های مومنانه را به دست نیازمندان برسانیم.

جامعی ابراز کرد: نیازمندان از قبل توسط گروه‌های جهادی خواهران شناسایی شده اند و کمک‌های مومنانه شامل توزیع ۱۴۷۰ پرس غذای گرم،۱۷۰ سبد غذایی کمک معیشتی، اهدا یک تخته فرش دوازده متری و یک عدد یخچال، اهداء دوازده جفت کفش به پسربچه‌های یتم، اهدا پنج کارت هدیه صد هزارتومنی، اعزام سه کاروان زیارتی رایگان به مشهد مقدس
با حفظ کرامت انسانی در این زمینه انجام شده است که عمده فعالیت‌های این گروه‌های جهادی سازمان بسیج مداحان در ایام فاطمیه بوده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار