شاهرود_دفتر جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید محبوب مرکز انتقال نفت و تاسیسات سبزوار با حضور نماینده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج انصار منطقه شمال‌شرق و جمعی از بسیجیان این مرکز افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۹۸۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
افتتاح دفتر پایگاه مقاومت بسیج شهید محبوب مرکز انتقال نفت سبزواربه گزارش خبرنگار بسیج؛ دفتر جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید محبوب مرکز انتقال نفت و تاسیسات سبزوار در دهه بصیرت با حضور نماینده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج انصار شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال‌شرق شاهرود و جمعی از بسیجیان این مرکز افتتاح شد.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید محبوب در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه بصیرت، کار در مجموعه بسیج را عاشقانه عنوان کرد و اظهارداشت: در شرایط کنونی جامعه بیش از هر زمان دیگر به خدمات بسیج نیازمند هستیم.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج انصار منطقه شمال‌شرق نیز در این رابطه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب تکلیف ما بسیجیان را مشخص‌تر کرده، لذا باید بصیرتر و فعالتر شویم که یکی از ملزومات آن فراهم کردم زیرساخت لازم است.
سیدمصطفی سیدرضایی افزود: دفتر پایگاه شهید محبوب مرکز انتقال نفت سبزوار تاکنون در محیط کوچک کانکس بود که با همکاری مدیر، معاون فنی و حراست منطقه یکی از اتاق‌های در اختیار حراست و نزدیک نمازخانه این تاسیسات در اختیار بسیجیان قرار داده شد.
وی خاطر نشان کرد: حالا که مجموعه مدیریت منطقه شمال‌شرق ضرورت فراهم کردن مکان مناسب برای این پایگاه را احساس و علیرغم همه مشکلات، همکاری لازم برای استقرار دفتر پایگاه را داشته، انتظار داریم پایگاه بسیج شهید محبوب نیز فعالتر شده و با توجه به فراهم شدن این فضا، از استعداد‌های بسیجیان مرکز انتقال نفت و تاسیسات سبزوار بیشترین استفاده صورت بگیرد.
سیدرضایی تصریح کرد: بسیج به طور قطع می‌تواند در هر عرصه‌ای امیدآفرینی و مردم را به نظام و انقلاب امیدوار کند و هر چه بیشتر در باز کردن گره‌ها و مشکلات گام موثر بردارد
ارسال نظرات
پر بیننده ها