مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان زنجان:

۱۰۰برنامه همزمان با دهه فجر در زنجان اجرا میشود/برگزاری کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز در زنجان

زنجان-مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری ۱۰۰برنامه در قالب ۴۲ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۵۰۰۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ علی کاظمی ظهر امروز در نشست خبری کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:رسالت همه ما این است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
۱۰۰برنامه همزمان با دهه فجر در زنجان اجرا میشود/برگزاری کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز در زنجان

وی با اشاره به شهدای انقلاب استان زنجان بیان کرد:استان زنجان ۲۹ شهید در دوران انقلاب تقدیم نظام و انقلاب نموده است که نشان از ولایت مداری و انقلابی بودن مردم استان دارد.


مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان زنجان در ادامه با اشاره به برنامه دهه فجر این نهاد تصریح کرد:۱۰۰ برنامه در قالب ۴۲ عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در این استان برگزار می‌شود.

کاظمی با تاکید بر اینکه تبیین دستاورد‌های انقلاب برای جوانان و نوجوانان با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی و ظرفیت‌ها باید صورت پذیرد، افزود:همچنین می‌بایست از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی و تبیین دستاورد‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به عناوین برنامه‌های دهه فجر گفت:برگزاری کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز بصورت مجازی در تکریم و تبیین نقش ۱۷ هزار شهید و جانباز زن در کشور با همکاری تشکل‌های بانوان، دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه استان تحت عنوان میثاق با آرمان‌های جمهوری اسلامی، حضور و غبارروبی مزار شهدا، اجرای طرح پایش سلامت و ویزیت رایگان والدین شهدا با همکاری بسیج جامعه پزشکی برخی از این برنامه هاست.

کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا، عیادت از بیماران بصورت تخصصی، اجرای طرح سپاس در دیدار و تماس جانبازان و آزادگان، برگزاری یادواره شهدا، بازدید از موزه آثار شهدا به صورت مجازی (زیارت مجازی گلزار و قبور شهدا و بازدید مجازی از موزه شهدا)، فراخوان بارگذاری اطلاعات از شهدا برای کنگره ۳۵۳۵ شهید، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، تجلیل از نخبگان ممتاز و قرآنی، فضاسازی محیطی، تکریم از مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز شهادت حضرت ام البنین (س)، برگزاری یادواره شهدای بمباران، آموزش‌های مجازی برای خانواده شهدا، تدوین کتاب والدین شهدا و تدوین کتاب والدین شهدای غواص از دیگر برنامه‌های دهه فجر بنیاد شهید وامور ایثارگران این ایتان در دهه فجر می‌باشد که کاظمی به آن‌ها اشاره کرد.

کاظمی رونمایی از کتاب خاطرات شهید خالقی پور، رونمایی از کتاب پرواز بال ملائک خاطرات خلبان یدالله واعظی، تجلیل از تشکل‌های مردم نهاد ایثارگری، برنامه مادران سرزمین من، دیدار دانش آموزان با جانبازان ۷۰ درصد، مسابقه کتابخوانی ققنوس فاتح، برگزاری اردو‌های جهادی یک روزه و راه اندازی پویش نسل انقلاب را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود:همچنین هفته دفاع مقدس استانی با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و مدیریت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه ۹۹ در زنجان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار