فرمانده انتظامي استان مرکزی گفت:‌ اين مهم در سايه پاك دستي، امانت داري و خدمت گزاري بي منت كاركنان ناجا،‌ تبلوري از پليس مكتبي را در جامعه به همراه داشته است.
کد خبر: ۹۳۱۵۰۴۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار "حسن مفخمي شهرستاني" در جلسه بصيرت افزايي كاركنان فرماندهي انتظامي استان مركزي كه با حضور رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا برگزار شد، بيان داشت:‌ ارتقاء‌ معرفت ديني و مكتبي كاركنان انتظامي استان به عنوان يكي از مولفه هاي مهم در افزيش كارآمدي و رضايت مندي عمومي در سايه برنامه ريزي هاي اثربخش انجام شده در صيانت و افزايش آگاهي بخشي ديني كاركنان تحقق يافته است.

وي با اشاره به توسعه راهبردهاي امنيت بخش و آگاهي بخش نيروي انتظامي و تاثيرات هم افزايي و همراهي روحانيت شاغل در عقيدتي سياسي نيروي انتظامي با مجموعه فرماندهي در اين مسير مهم و حساس اظهار داشت:‌ ملاك عمل در نيروي انتظامي، فرمايشات مقام معظم رهبري و حركت در مسير ترسيمي در راهبردهاي ايشان است و كاركنان ناجا همواره به خود مي بالند كه ايشان از آنان به عنوان نيروهايي خدوم و مجاهدان في سبيل الله ياد مي كنند.

فرمانده انتظامي استان مركزي در ادامه، آحاد مردم را به عنوان بزرگترين سرمايه هاي اجتماعي نيروي انتظامي برشمرد و گفت:‌ دغدغه مردم، همواره دغدغه مسئولان ناجا است و در هر گونه تصميم سازي و ارائه خدمات در تامين نظم و امنيت آرامش عمومي، مهم ترين محوريت برنامه ريزها بر سايه مطالبات مردمي انجام گرفته است.

اين مقام ارشد انتظامي در استان مركزي از وفاق و همدلي كاركنان پليس استان به عنوان مولفه هايي مهم در بازتاب مطلوب ماموريت هاي نيروي انتظامي در بستر جامعه ياد و تصريح كرد:‌ اقتدار توام با رافت و مهرباني از ضروريت هاي پليس در تراز انقلاب اسلامي است و اين مهم در سايه پاك دستي، امانت داري و خدمت گزاري بي منت كاركنان ناجا،‌ تبلوري از پليس مكتبي را در جامعه به همراه داشته است.

سردار مفخمي شهرستاني بر ضرورت هوشمندي و هوشمندسازي كاركنان در تعدد و تنوع ماموريت هاي نيروي انتظامي نيز تاكيد كرد و ادامه داد:‌ هوشمندسازي انتظار جامعه از يك پليس روزآمد و حرفه اي است و نيروي انتظامي استان با نگرشي راهبردي در اين مسير توانسته به حد مطلوبي در كيفي سازي ماموريتي گام بردارد.

فرمانده انتظامي استان مركزي با اشاره به بازخوردگيري هاي انجام شده در افزايش محبوبيت و مشاركت مردمي در مقوله هاي مرتبط با نظم و امنيت اجتماعي در استان گفت: در سايه همگرايي و وفاق جمعي امروز پليس استان مركزي توانسته است در بحث نظم و امنيت مرجعيت و اقتدار سازماني خود را به خوبي به اثبات برساند و اميد است در آتي نيز در سايه عنايت حق تعالي در اين راهبرد پرافتخار باشد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات