وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین افتتاح همزمان ۲۴ مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان گفت: لایحه مرکز ملی اورژانس اجتماعی در سازمان بهزیستی کشور تهیه شده است که به زودی تقدیم دولت می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۰۷۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین افتتاح همزمان ۲۴ مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان گفت: لایحه مرکز ملی اورژانس اجتماعی در سازمان بهزیستی کشور تهیه شده است که به زودی تقدیم دولت می‌شود.

 آقای محمد شریعتمداری افزود: پس از تصویب مراکز اورژانس اجتماعی در سراسر کشور یک سامان ملی پیدا می‌کند و همچون آتش‌نشانی با تماس فرد بر سر واقعه همسرآزاری، کودک‌آزاری و ... حضور پیدا کنند.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات شایسته افتتاح مراکز +زندگی است که در ۲ هزار و ۴۰۰ نقطه کشور با بکارگیری ۱۱ هزار مددکار اجتماعی به زودی به صورت رسمی توسط رئیس جمهوری افتتاح خواهد شد و اساسنامه صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی معلولان در ایام دهه فجر آماده اجراست.

شریعتمداری گفت: ۱۴۸ روز کاری دیگر در دولت تدبیر و امید در خدمت مردم هستیم و تا آخرین ساعت در همه عرصه‌ها تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم شریف خواهیم کرد.

ارسال نظرات