خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

نگاه ما نسبت به دفاع مقدس باید یک نگاه ویژه باشد

همدان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه نگاه ما نسبت به دفاع مقدس باید یک نگاه ویژه باشد، گفت: باید اجازه دهیم نسل جوان همچون دوران دفاع مقدس به عرصه نویسندگی قدم بگذارند.
کد خبر: ۹۳۱۵۱۵۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

نگاه ما نسبت به دفاع مقدس باید یک نگاه ویژه باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی ظفری در نشست تخصصی نویسندگان حوزه ادبیات پایداری و آیین رونمایی از ۲۰ کتاب دفاع مقدس استان همدان که در باغ موزه برگزار شد، اظهار داشت: در دفاع مقدس یک اخلاق و نجابتی حاکم بود.

وی با بیان اینکه این نجابت، خاص فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: اگر شهید، شهادت و ارزش، اخلاق و دیانت شهید در وجود ما اثر نکند نمی‌توانیم بگوییم این اثر ما جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه نوع کلام و گویش ما و ادبی که در گفت‌و‌گوها به دست می‌آمد حاصل دفاع مقدس است، ابراز داشت: این حس باید در وجود خود ما اثر کند و حاصل دفاع مقدس باید حاصل تربیت ما شود.

وی افزود: یکی از مشکلات ما این است که خود را در برابر دیگران کوچک می‌کنیم حزب و گروه شأن انسان‌ها را کوچک می‌کند، انقلاب اسلامی شکل گرفته تا امت اسلامی به وجود آید.

سردار ظفری بیان کرد: ما در مسیر نویسندگی فراز و نشیب‌های زیادی داریم و حق ما بزرگ شدن و مقاومت است، نویسندگان معروف ما در همدان مرجع هستند.

وی گفت: امروز باید اجازه دهیم افراد کم سن و سال ما هم بزرگ شوند، نگاه ما نسبت به دفاع مقدس باید یک نگاه ویژه باشد و باید اجازه دهیم همچون دوران دفاع مقدس به عرصه نویسندگی قدم بگذارند.

در پایان برنامه ضمن تقدیر از «سیده نیایش شبیری» کوچک‌ترین صدا پیشه در کتاب‌های گویا و «زهرا اسدی فخر» نوجوان نوقلم همدانی  تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات