خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر در گفت‌وگو با بسیج:

مادران و همسران شهدا همواره مروج فرهنگ سرخ شهیدان و آرمان‌های والای آنان هستند

ملایر-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملایر گفت: مادران و همسران شهدا با استقامت و روحیه ولایت‌مداری همواره مروج فرهنگ سرخ شهداو آرمان‌های والای آنان بوده‌اند و فتنه دشمنان را با بصیرت و وفاداری خود خنثی کردند.
کد خبر: ۹۳۱۵۱۸۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

مادران و همسران شهدا همواره مروج فرهنگ سرخ شهیدان و آرمان‌های والای آنان هستندحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار داشت: ایشان مادر چهار شهید بود که سرور همه آنها ابوالفضل عباس (ع) بود.

وی افزود: حضرت ام‌البنین (س) چهار فرزند داشت که همگی در کربلا در دفاع از امام و ولی زمان خود تا آخرین لحظه عمر مقاومت کرده و در نهایت فدایی مکتب عاشورا شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت:حضرت ام‌البنین (س) در حالی که خود مادرچهار فرزند بود، به فرزندان حضرت فاطمه (س) بسیار علاقه‌مند بود و این نشان از بلند مرتبگی، ایمان و معرفت والای او به مقام امامت است.

وی افزود: ایشان شهادت فرزندان بی‌نظیر خود را در راه دفاع از امام زمان خویش سهل می‌شمارد و وقتی خبر شهادت امام حسین (ع) را می‌شنود با صدای بلند شیون می‌کند و می‌گوید رگ قلبم پاره شد؛ و این در تاریخ بی‌سابقه است که مادری غیر فرزندان خویش را بر فرزند خود مقدم بدارد.

شیرزادی با اشاره به ضرورت تکریم مادران و همسران شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم گفت: تکریم مادران شهدا بر همه لازم است چراکه در حقیقت مادران و همسران شهدا در مسیر ام البنین (س) حرکت می‌کنند .

وی افزود: نقش مهم مادران و همسران شهدا در دفاع از انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی که رأس آنها حمایت از ولایت فقیه است، برکسی پوشیده نیست .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: مادران و همسران شهدا در دوران دفاع مقدس و زمان نیاز، همسران و فرزندان برومند خود را برای فداکاری و جانبازی آماده و تشویق کردند و بعد از شهادت عزیزانشان با شجاعت و صبر و استقامت و روحیه ولایت‌مداری همواره مروج فرهنگ سرخ شهیدان و آرمان‌های والای آنان بوده‌اند و فتنه دشمنان داخلی و خارجی را با بصیرت و وفاداری خود خنثی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار