با مشارکت آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین نیک اندیش شهرستان خلیل آباد ۴۱۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند این شهرستان اهدا شده است.
کد خبر: ۹۳۱۵۲۶۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمود روشندل رئیس آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد با تاکید بر اهمیت استمرار فرآیند آموزش‌های مجازی از اهدای ۴۱۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند این شهرستان در آستانه فرارسیدن چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این تبلت‌ها با مشارکت آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین نیک اندیش شهرستان به دانش آموزان نیازمند شهرستان اهدا شده است.

محمدرضا حسین پور؛ مسئول کمیته امداد شهرستان در حاشیه این برنامه ضمن تشکر از تمامی مسولان دخیل در این اقدام ارزشمند گفت:شرایط امروز کشور ما شرایط خاصی است بخشی به دلیل تحریم‌های ظالمانه کشور است و ما نیازمند استمرار این حرکت‌های مومنانه است.

محمدرضا حسین پور ادامه داد:مقام معظم رهبری با طرح مواسات بستر کمک مردمی را در جامعه رقم زدند، دین ما هم همین را می‌گوید، امیرالمومینن علی (ع) نیز همین درس را برای ما به یادگار گذاشتند و به ما آموخت که در شرایط سخت در کنار کسانی باشیم که به ما نیاز دارند و این نگاه برگفته از سیره اهل بیت (ع) است.

ریس کمیته امداد خلیل آباد افزود: عدد کمک مهم نیست بلکه هر کمک خلق یک ارزش است و با این کار‌ها آینده کشور و جامعه ساخته می‌شود در شرایط کرونا بسیاری از مشاغل دچار مشکلات مختلفی شدند شاید این مشاغل دانش آموزی نبوده، ولی معیشت آن‌ها دچار خللی شده است.
شایسته ذکر است که هزینه تأمین این تبلت‌ها با مشارکت کمیته امداد و خیرین شهرستان تأمین شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها