خبرهای داغ:
فرمانده ارشد جبهه مقاومت با بیان اینکه حاج قاسم عزادار نمی‌خواهد؛ بلکه حاج قاسم، پیرو انقلاب اسلامی می‌خواهد گفت: مکتب، بدون گفتمان نمی‌شود و گفتمان مکتب حاج قاسم، «گفتمان مقاومت» و «گفتمان انقلابی گری» است.
کد خبر: ۹۳۱۵۳۳۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار رحیم نوعی اقدم در مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلا که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا از گذشته تا کنون می‌خواهد ما نباشیم و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب راضی به مذاکره با آمریکا نیست و می‌داند استراتژی آنان همان «ما نباشیم» است.

فرمانده ارشد جبهه مقاومت تصریح کرد: ما ۴۲ سال است که با آمریکا درگیریم و با تحریم، نفوذ و تهاجم آنان مواجه هستیم؛ اما باید قدردان مدیریت خلف صالح امام راحل، امام خامنه‌ای بود که انقلاب را به اینجا رساند.

وی بیان کرد: دنیا اعتراف کرده است که امام خامنه‌ای همچون امام خمینی (ره) عمل کرده و دشمنان نتوانسته اند انقلاب را شکست دهند.

نوعی اقدم اظهار کرد: هرچه آمریکا به دنبال آن بود که به پیروزی برسد، انقلاب اسلامی ایران نگذاشت که آنان به اهداف خود دست پیدا کرده و قدرت سوم جهانی را از بین ببرد و نمونه‌های بسیاری از آن وجود دارد.

وی ابراز کرد: راه اندازی طالبان، القاعده، داعش و ... از جمله کار‌هایی بود که برای نابودی انقلاب اسلامی ایران انجام دادند، اما به فضل الهی آنان را هم شکست دادیم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) خاطرنشان کرد: داعش محصول نیرو‌هایی از سراسر دنیا بود و از تمام دنیا تجهیز شد تا با پشتیبانی دنیا، انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرد؛ همچنین به او خلافت اسلامی و ترسیم جغرافیا را دادند تا بتوانند گام‌های بزرگی بردارند؛ اما باز هم شکست خوردند.

فرمانده ارشد جبهه مقاومت تصریح کرد: امروز به آنچه برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی کرده بودیم، رسیدیم و توانستیم اقتدار ایران اسلامی را در جهان به اثبات برسانیم.

وی به نقش حوزه علمیه در داخل و خارج از کشور اشاره و بیان کرد: حوزه علمیه باید در میدان بوده و نیازمند طلبه و روحانی حماسی و مجاهد در این کشور هستیم؛ اگر نقش حماسی و مجاهدت حوزه‌های علمیه کم رنگ شود، به دشمن کمک کرده ایم.

نوعی اقدم اظهار کرد: امروز رهبر معظم انقلاب غریب و تنهاست؛ مظلومیت ایشان قابل مشاهده است و حوزه‌های علمیه باید پشتیبانی بیشتری از ایشان داشته باشند.

وی ابراز کرد: حوزه‌های علمیه و روحانیت استراتژیک‌ترین نهاد و شخصیت در جمهوری اسلامی ایران است و باید نقش خود را به درستی انجام دهند.

وی یادآور شد: باید درس ولایت فقیه و درسی برای شناخت بیشتر طلاب و فضلا از حماسه هشت سال دفاع مقدس در دروس اصلی حوزه گنجانده شود.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) به مکتب حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مکتب، بدون گفتمان نمی‌شود و گفتمان مکتب حاج قاسم، «گفتمان مقاومت» و «گفتمان انقلابی گری» است.

فرمانده ارشد جبهه مقاومت تصریح کرد: حاج قاسم عزادار نمی‌خواهد؛ بلکه حاج قاسم، پیرو انقلاب اسلامی می‌خواهد. باید کارگروهی در حوزه‌های علمیه راه اندازی شده و مؤلفه‌های اصلی مکتب حاج قاسم را تبیین کرده و بر اساس آن تربیت کند.

وی بیان کرد: حوزه‌های علمیه باید نسخه‌ای برای آموزش و پرورش، دانشگاه، جامعه و ... ارائه دهد تا اگر کسی خواست راه حاج قاسم را ادامه دهد، بداند که چه کاری باید انجام دهد.

نوعی اقدم با اشاره به اینکه شهید سلیمانی هزاران برابر از سردار سلیمانی قدرتمندتر است، اظهار کرد: «وحدت حول محور ولایت»، «وحدت حول محور مقاومت»، «وحدت حول محور تعیین سرنوشت در انتخابات ۱۴۰۰» و «وحدت حول محور خدمت به ملت» چهار محور اصلی است که باید به آن برسیم و عمل کنیم.

وی ابراز کرد: امروز انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را در پیش داریم و باید با برنامه‌ای مناسب در این انتخابات حضور پیدا کنیم تا بتوانیم به اهداف انقلاب اسلامی ایران برسیم؛ مشکل ما از انقلاب نیست؛ بلکه مشکل ما از انتخاب است و ملت ما باید انتخاب درست داشته باشند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در ادامه به موضوع نفوذ اشاره و خاطرنشان کرد: بنده هیچ اعتقادی به اصلاح طلب و اصولگرا ندارم و هر دو به نحوی به جای خدمت به مردم، به خود خدمت کردند و برخی نیز تحت نفوذ دشمن قرار گرفتند؛ اقتضای جامعه ما، «وحدت، نوکری ملت، تحت امر ولایت» است و باید به این سمت حرکت کنیم.

همچنین در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب به ایراد سخن پرداخت و گفت: در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی قرار داریم و باید از مدیریت امام خمینی (ره) که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، سخن به میان آورد.

وی اظهار کرد: مدیریت ایشان در جنگ هشت ساله یکی از نمود‌های مدیریت‌های ایشان است که بسیج مردمی را راه اندازی کرد تا بتوانیم در دفاع مقدس از کشور خود دفاع کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ابراز کرد: انقلاب در آن زمان بسیار مظلوم بود و ایشان با مدیریت بالای خود توانست انقلاب را به سرانجام برساند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد خاطرنشان کرد: امروز هم دشمن بیکار ننشسته و با برنامه‌های مختلف به دنبال شکست امپراتوری انقلاب اسلامی ایران هستند و به آن اذعان دارند.

وی تصریح کرد: بعد از امام راحل نیز پرچم این انقلاب به دست شخصیتی سپرده شد که با مدیریت بالا و پرتوان خود توانستند انقلاب را به این مرحله برسانند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها