ساری- فرمانده سپاه گلوگاه از برگزاری  بیش از ۶۰ عنوان برنامه متنوع به مناسبت دهه مبارک فجر  در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۵۳۸۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت دهه مبارک فجر نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در اتاق جلسات ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.
 
اجرای ۶۰ عنوان برنامه در دهه فجر/ تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب در بین آحاد مردم
 
سید حسن یوسفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه در این نشست از برگزاری  بیش از ۶۰ عنوان برنامه متنوع به مناسبت دهه مبارک فجر  در سطح شهرستان خبر داد و گفت:  اجرای برنامه‌های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با بهره گیری حداکثری از فضای مجازی و ظرفیت تاثیر گذار رسانه‌ها اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه گلوگاه  به برپایی ایستگاه سلامت اشاره کرد و افزود: از ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۴ تا ۶ غروب در تمامی سطح شهر و روستا با برپایی ایستگاه سلامت نزدیک به ۲۰ هزار ماسک رایگان در طول این مدت توزیع می‌شود.
 
اجرای ۶۰ عنوان برنامه در دهه فجر/ تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب در بین آحاد مردم
یوسفی در ادامه اضافه کرد: برپایی ایست و بازرسی در تمامی ورودی و خروجی‌های شهرستان جهت جلوگیری از تردد افراد غیر بومی یکی از برنامه‌های ویژه ما در این دهه می‌باشد.
 
به گفته فرمانده سپاه گلوگاه  به دلیل محدودیت‌های کرونایی در روز ۲۲ بهمن رژه موتوری برگزار شده و در شب  میدان ۲۲ بهمن نور افشانی می شود.

یوسفی به اجرای طرح ویزیت رایگان هم در دهه فجر اشاره و اضافه کرد:  برای روستا‌های مناطق بالا دست منطقه هزارجریب طرح ویزیت رایگان را در نظر داریم که ان شالله تلاش ما بر این است که دستاورد‌های انقلاب در بین تمام اقشار عموم نمایان شود.
 
فرمانده سپاه گلوگاه در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح بر اینکه انقلاب ما با تمامی انقلاب‌های موجود در جهان فرق دارد که این تفاوت هم در پیدایش، چگونگی و انگیزه خود را نشان می‌دهد، گفت: پس از چهل سال، انقلاب به بلوغ کامل خود رسیده است و به همین خاطر مسئولیت ما را در گام دوم انقلاب سنگین‌تر می کند.
 
یوسفی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: دفاع از ملت‌های مظلوم و آزاده، ایستادگی در مقابل جبهه کفر و ظلم از پیروزی‌های این انقلاب است که همچنان راه خود را در پیش گرفته و با سرعت پیش می‌رود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها