خبرهای داغ:
حجت الاسلام قدرتی گفت: از دی ماه سال گذشته تاکنون از ۳۶۵ پرونده معوق ۲۹ پرونده باقی مانده است که نشان دهنده کاهش ۹۲ درصدی این پرونده ها و تعیین تکلیف آنها می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۱۵۴۲۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان در حاشیه بازدید سرزده دادگاه عمومی بخش ضیاءآباد گفت: بازدید میدانی از حوزه‌های قضائی استان زمینه اشراف بیشتر به مسائل و مشکلات قضایی آن حوزه و شهروندان را فراهم می‌آورد که طی آن مراجعین می‌توانند به بیان مسائل حقوقی خود بپردازند.

حجت الاسلام قدرتی در ادامه با اشاره به عملکرد دادگاه ضیاه آباد گفت: ابتدای سال جاری بیش از ۹۵۰ پرونده در این دادگاه موجود که با ورود بیش از ۲ هزار و ۵۶۰ پرونده خوشبختانه شاهد مختومه شدن بیش از ۲ هزار و ۶۵۰ پرونده طی ده ماه گذشته بوده ایم که این میزان خروجی، کاهش ۱۱ درصدی پرونده‌های مانده را به همراه داشته است.

مقام ارشد قضائی استان با اشاره به کاهش پرونده‌های معوق و مسن در حوزه قضائی ضیاءآباد گفت: از دی ماه سال گذشته تاکنون از ۳۶۵ پرونده معوق ۲۹ پرونده باقی مانده است که نشان دهنده کاهش ۹۲ درصدی این پرونده‌ها و تعیین تکلیف آن‌ها می‌باشد.

گفتنی است رئیس کل دادگستری استان در این بازدید پرونده‌های دارای زندانی و تحت قرار بازداشت را بررسی و دستورات لازم را صادر و همچنین از نزدیک با مراجعین به دادگاه بخش دیدار و گفتگو نمود.

۱۰۱۰/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها