خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت فسا گفت: مادران و همسران شهدا الگو‌های صبر و ایستادگی یک ملت انقلابی هستند.
کد خبر: ۹۳۱۵۴۴۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مادرگرامی حضرت اباالفضل العباس(ع) ، به همت بسیج جامعه زنان شهرستان فسا ، آیین بزرگداشت و‌ تکریم مادران و همسران شهدای گرانقدر دفاع مقدس با حضور ارزشمند مادران و همسران شهدای فسا برگزار شد.

سرهنگ طحان فرمانده سپاه  ناحیه مقاومت فسا در این مراسم ضمن بیان اهمیت همراهی و ایثار گری های همسران صبور شهدای والامقام دفاع مقدس ، مادر شهید را انسانی بزرگ ، بلند مرتبه و والا مقام خواند که از بزرگترین دارایی و ثروت شان یعنی فرزندشان گذشتند ، تا راه خدا، رسم خدا، ارزش و آرمان های خداگونه حفظ گردد و دشمن آنها را زیر سوال نبرد .

به گفته وی، مادران شهدا دِینی بزرگ بر حق تمام مردم دارند. آنها فرزندشان را در راه خدا داده اند و این کار بزرگیست که از هر کسی بر نمی آید .

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت فساتصریح کرد: مادران و همسران شهدا بسترساز فعالیت‎های مهمی در کشورمان هستند ، در دوران هشت سال دفاع مقدس این مادران ، فرزندانی تربیت کردند که در مبارزه با استکبار و طاغوت بدون هیچ هراسی از جان و خانواده خود گذشتند و امروز بدون شک آنان الگوی یک ملت انقلابی هستند.

به گزارش بسیج، در انتهای این برنامه، از مادران و همسران شهدای این ناحیه تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها