فرمانده سپاه ساوه در همایش دختران انقلابی:

امروز جغرافیایی درگیری دشمن،ذهن و قلب آحاد مردم است+تصاویر

سرهنگ دستجانی گفت: قرآن و احاديث اهل بيت(ع) عنايت دارند كه مسلمانان بايد هميشه عزت و عظمت خود را حفظ كنند و در اين مسير گام برداند.
کد خبر: ۹۳۱۵۶۳۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در همایش دختران انقلابی با بيان اينكه قرآن در زمينه قوت و قدرت مسلمانان كلياتی را گفته است، افزود: قدرت بازدارندگی خيلی مهم است و موجب ترس دشمن می‌شود و ايجاد ترس در دشمن از آموزه‌های قرآنی است.
 
وی گفت:کسب معرفت از اینکه شناختی از معارف انقلاب و آگاهی از جایگاه دختران در نظام جمهوری اسلامی که کاری بسیار بنیادی و ریشه‌ای هست.
 
دستجانی افزود: امروز در مواجهه ۴۲ سالگی انقلابمان با نظام استکبار قرار گرفتیم که الحمدالله طی این چند سال بعد از طی شدن گام اول انقلاب که بسترهای انقلاب خودمان یعنی زیرساخت‌ها تکمیل شد و امروز ما می‌خواهیم بحث جامعه سازی،خودسازی و دولت سازی را دنبال بکنیم که نیاز هست ما نسبت به این مسائل بیشتر اهتمام داشته باشیم
 
فرمانده سپاه گفت:امروز می‌بینید که دشمن در این مواجهه بنابر فرمایش مقام معظم رهبری رو به افول است شواهد و قرائن آن گویای آن است که این دموکراسی که امروز در آمریکا همه ی گوش ها را کر کرده است،با همین دموکراسی شکست خورده اند.
 
دستجانی ادامه داد:امروز نظام سلطه و نظام استکباری برگرفته از نظام شیطانی که الگو برای آنها هست چند تا استراتژی را دنبال می‌کند اولین استراتژی دشمن بحث ارعاب و تهدید است دشمن می‌خواهد یک قومی را تحقیر کند بعد بر آن مسلط شود.در عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن به دنبال آن است که مردم عزیزمان را با ترس و ارعاب و تهدید تحقیر کند.
 
وی گفت:امروز جغرافیای جنگ ما آب و خاک و هوا نیست بلکه مستقیماً خود تک تک مردم به عنوان سیبل هدف دشمن قرار گرفتند .جغرافیایی درگیری ما با دشمن قلب و ذهن مردم است .مکانیزم محاسباتی جبهه دینی به غیر از قوی شدن در امر نظامی و دفاعی تکیه بر نصرت و سنت الهی است و وعده خداوند را نباید فراموش کنیم که ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.
 
دستجانی افزود: امروز در این مجالس به این نشست‌ها و سنت‌ها معرفت کسب نموده و عمل کنیم.اول بدانیم وظیفه ما چیست و به وظیفه مان عمل کنیم و خودمان را برای دفاع از انقلاب اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی آماده و مستحکم کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات