مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: همزمان با سالروز میلاد پربرکت دخت نبی اکرم(س) و گرامیداشت هفته زن و مقام شامخ مادر 54 ویژه برنامه به همت حوزه های خواهران از 15بهمن به مدت یک هفته در خوی اجرا می شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۶۴۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، خواهر پاسدار لیدا سیرانی در نشست با مسئولین فضای مجازی حوزه های خواهران، اظهار کرد: از مهم ترین نکاتی که جایگاه زن مسلمان را در جامعه اسلامی نسبت به زن در جوامع غربی بسیار متفاوت و متعالی می کند، نقش هایی است که اسلام و بخصوص فرهنگ ایرانی - اسلامی برای زن متصور شده است.

وی پس از این مقدمه با اشاره به وضع کنونی بیماری و محدودیت در اجرای همایش ها و جشن ها یادآور شد که امسال اکثر برنامه های هفته زن به صورت مجازی اما با تنوع خاص برگزار می شود.

به گفته وی افتتاح مراکز کارآفرینی فدک، برگزاری میزهای تولد، مادرانه، مادران آسمانی، پیوند فاطمی  مهم ترین برنامه های بسیج جامعه زنان سپاه خوی در هفته زن می باشد.

 وی در ادامه گفت: فضاسازی حوزه های استحفاظی، ختم قرآن، برگزاری نشست های تحکیم خانواده و سبک زندگی اسلامی، مسابقات فرهنگی، هنری، قرائت ادعیه و مناجات، تفسیر و تبیین سوره انسان در حلقات صالحین و قرائت سوره کوثر همزمان با سالروز ولادت بانوی دو عالم به صورت مجازی برگزار می شود.

این مسئول در پایان گفت: غبار روبی و عطرافشانی مزار شهیدان، دیدار و تجلیل از مادران و همسران شهدا، دیدار با زنان کارآفرین و ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کادر و بسیجیان، تست آمادگی جسمانی گردان ها، اهدای جهیزیه و توزیع کمک های مومنانه و ... از برنامه های دیگر بسیج جامعه زنان سپاه خوی در طول هفته زن به شمار می‌رود.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات