خبرهای داغ:
مسئول اجتماعی سپاه ناحیه همدان در گفت و گو با بسیج خبر داد

اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر با رویکرد ترویج سبک زندگی فاطمی و علوی

همدان- مسئول اجتماعی سپاه ناحیه همدان گفت: ویژه‌برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام الله دهه فجر با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، رفع محرومیت‌زدایی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، فاطمی و علوی اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۷۱۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر با رویکرد ترویج سبک زندگی فاطمی و علویعباس صفایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: امسال برنامه‌های دهه مبارک فجر با توجه به تقارن با میلاد حضرت فاطمه (س) به صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی گفت: ویژه‌برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام الله دهه فجر با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، رفع محرومیت‌زدایی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، فاطمی و علوی اجرایی می‌شود.

مسئول اجتماعی سپاه ناحیه همدان با اشاره به برنامه‌ها بیان کرد: اعزام مشاوران سبک زندگی و تیم پزشکی به حاشیه شهر، بازدید از کمپ‌ها و اهدای جهیزیه و سیسمونی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه عنوان کرد: به مناسبت این ایام افتتاح مشاغل خانگی را نیز در برنامه داریم.

صفایی تصریح کرد: معرفی به کمپ‌ها، معرفی ناباروران به کارگروه پزشکی برای ترویج سبک زندگی و فرزندآوری و فرزند پروری، معرفی مددجویان و آسیب دیدگان به کارگروه‌های پزشکی برای درمان نیز از جمله برنامه‌های چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات