مسئول کانون‌های وابستگان سپاه:

امروز ما توجه ویژه‌ای به وابستگان سپاه داریم

مسئول کانون‌های وابستگان سپاه پاسداران گفت: امروز ما توجه ویژه‌ای به وابستگان سپاه داریم، چرا که آنان طعم هشت سال دفاع مقدس را چشیده اند و تجربیات گرانب‌های آنان راه روشن جوانان امروز سپاه خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۱۵۷۴۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرنگار بسیج، در مراسم کلنگ زنی زائر سرا امام رضا (ع) برای رفاه و خدمت رسانی به وابستگان سپاه کشوری در سپاه ناحیه شاهرود با حضور مسئول کانون‌های وابستگان سپاه کشور و حضور معاونت آماد و پشتیبانی سپاه و فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان برگزار شد.
در این مراسم که با دعوت از پیشکسوتان سپاه و برخی وابستگان سپاه شهرستان و فرماندهی و معاونت‌های سپاه شاهرود صورت پذیرفت، سردار محسن دهقان مسئول کانون های وابستگان سپاه پاسداران اظهار کرد: امروز ما توجه ویژه‌ای به وابستگان سپاه داریم، چرا که آنان طعم هشت سال دفاع مقدس را چشیده اند و تجربیات گرانب‌های آنان راه روشن جوانان امروز سپاه خواهد بود لذا این مراسم نقطه عطفی در خدمات رسانی و اجر منزلت آنان است.
در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود، مرتضی احمدیان مشاور عالی فرمانده سپاه و مسئول کانون وابستگان سپاه شاهرود نیز به ارائه گزارش از فعالیت‌های کانون وابستگان سپاه شاهرود و همکاری در برنامه‌ها و انتقال تجربیات پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار