بیانیه وابستگان سپاه استان به مناسبت دهه مبارک فجر

وابستگان سپاه استان سمنان در بیانیه ای چهل و سومین بهار انقلاب را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۳۱۹۵۱۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ وابستگان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در بیانیه ای چهل و سومین بهار انقلاب را تبریک گفتند.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

بیانیه وابستگان سپاه قائم آل محمد عجل الله استان سمنان انقلاب اسلامی

با فرارسیدن چهل و سومین بهار آزادی انقلاب اسلامی ایران با درخشش بیش از پیش شاخص ترین عامل پیدایش و تداوم آن یعنی رهبری امت اسلام با عنایت حضرت حق همچنان زنده تر و پویاتر از قبل به مسیر خود ادامه می‌دهد.

 تبدیل ایران به قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی حاصل خون مردان مردی چون سردار سلیمانی دکتر فخری زاده و صدها و بلکه دهها هزار شهیدی است که خون آن در رگ های این امت سرافراز می جوشد و حماسه می آفریند.

 ما وابستگان سپاه استان سمنان که داغ عزیزترین همسنگران شهیدمان را بر دل داشته بار دیگر بر میثاق و تجدید عهد ناگسستنی با ولی امر زمان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی تاکید نموده و اعلام می داریم .

1- از تلاش و ایثار جان در جهت اهداف مقدس انقلاب اسلامی در این گام دوم دریغ ننموده و در تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق آرمان‌های متعالی نظام تا جان در بدن داریم از پای نخواهیم نشست.

 ۲- مهم‌ترین رسالت ما بعد از دفاع از مبانی و پایه های محکم انقلاب انتقال فرهنگ غنی و درخشان دوران انقلاب و دفاع مقدس به نسل های آینده است که در نهادینه کردن این فرهنگ در دلهای آماده آنان از هیچ تلاش و کوششی دریغ آنها نخواهیم داشت.

3- فهرست طولانی تهدیدها و تحریم‌های قلدرمآبانه دشمنان به اخذ آمریکای جنایتکار بعد از اجرای مرجان بهترین درس عبرت برای مغز های پوسیده غرب گرا است که به مذاکره و سر میز نشستن با دشمن به خشن کنند و بدانند حتی با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا و غرب دست از خباثت و توطئه بر نخواهد داشت.

4- انتقام سخت از قاتلان شهید حاج قاسم سلیمانی مطالبه جدی ماست و تا تحقق این امر مهم دست از مطالبه گری به حق خود دست بر نخواهیم داشت و انشاالله به زودی زود دشمن سفاک و خونخوار بینی اش به خاک مالیده خواهد شد.

و السلام

 کانون وابستگان سپاه قائم آل محمد عجل الله استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار