خبرهای داغ:

اجرای 1600 عنوان برنامه در دهه فجر در استان سمنان

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: 1600 عنوان برنامه در دهه فجر در قالب رزمایش الی بیت المقدس در استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۷۵۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست خبری به مناسب گرامیداشت دهه فجر گفت: امسال در حالی 42 سالروز انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که دشمنان ما تمام راهبرد هایشان علیه کشور ما با شکست رو به رو شده است.

وی افزود: شعار دهه مبارک فجر امسال « انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار» است که در این دهه در سطح استان 1600 عنوان برنامه و 22 برنامه شاخص استانی اجرا می شود.

او ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی در سطح استان، 165 تیم مراقبتی و 195 تیم رصد و شناسایی و 203 تیم نظارتی ایجاد شد که تاکنون 25 هزار تست تشخیص کرونا در سطح استان انجام گرفته است.

سرهنگ خالقیان تصریح کرد: در دهه فجر امسال برنامه های مختلفی همچون اختتامیه مسابقه کتابخوانی و نور افشانی محلات توسط 250 پایگاه مقاومت و رژه خودرویی و موتوری و سخنرانی های مختلف در فضای مجازی صورت می گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان خاطرشنان کرد: اجرای رژه خودرویی و موتوری در 12 بهمن ماه در شهرستان های استان و اختتامیه جشنواره آینده روشن و مسابقه کتابخوانی سرود 40 ساله انقلاب و دیدار با خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های برنامه ریزی شده در دهه فجر در استان سمنان است.

وی افزود: اجرای برنامه های مشترک نیروهای مسلح و اعزام 60 گروه محرومیت زدایی نیروهای مسلح به مناطق محروم استان و حل مشکلات مردم از دیگر برنامه های دهه فجر در استان است.

او ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی و نظامی نیروهای مسلح و نشست مودت فرماندهان نیروهای مسلح از برنامه های دهه فجر در استان است.

سرهنگ خالقیان تصریح کرد: در ایام شیوع کرونا گروه های تولید ماسک و تغسیل و تدفین در استان ایجاد شد و تاکنون 220 هزار سبد معیشتی در بین مردم توزیع شده است و در دو روز 20 بهمن این رزمایش ادامه می یابد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار