فرمانده سپاه استان سمنان گفت: چشم انداز سپاه تشکیل جبهه‌های خدمت رسانی و محرومیت زدایی است.
کد خبر: ۹۳۲۲۹۱۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و قرارگاه محرومیت زدایی استان با بیان اینکه  امروز سپاه اولویت‌های اصلی کشور را برای خود به یک ماموریت و رسالت مهم تبدیل کرده است، گفت: چشم انداز سپاه تشکیل جبهه‌های خدمت رسانی و محرومیت زدایی است.

وی با اشاره به اجرای 4 پروژه آبرسانی قنوات در روستاهای استان سمنان افزود: مرمت، بازسازی و نو کنی قنات روستاهای شیمی، فرینو، حجاج و چاه مال داری عشایری نمونه هایی از محرومیت زدایی این قرارگاه در سال جاری در روستاها و مناطق محروم است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)  استان سمنان با بیان اینکه اجرای این پروژه ها با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان در حال انجام است تصریح کرد: ترمیم حوضچه ها، نوکنی، لایروبی و حفر چاه از مهمترین اقدامات فنی در این پروژه ها است.

وی افزود: با توجه به نیاز اساسی روستائیان و عشایر به آب و قطعی مقطعی آب در این مناطق این پروژه ها آغاز شده که با اجرای آن مشکل آب این مناطق به طور کامل حل خواهد شد.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی استان افزود: پروژه های آبرسانی از مهمترین پروژه ها در بحث محرومیت زدایی بوده و نیروهای جهادی سپاه  در خط مقدم این جبهه محرومیت زدایی آماده خدمت رسانی هستند.

سردار حمید دامغانی با بیان اینکه کار جهادی و اخلاص در عمل دو اولیت مهم برای محرومیت زدایی است، افزود: محرومیت زدایی بدون داشتن روحیه جهادی بی معنا بوده و اولویت این قرارگاه توسعه جبهه خدمت رسانی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که عرصه فعالیت های جهادی، نزدیک ترین عرصه به دفاع مقدس است و حقیقتاً نیز امروز دفاع مقدس ما در سنگر اجتماعی و اقتصادی و مقابله با فقر و محرومیت و کاستن از درد و رنج آحاد مردم است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی استان جریان جهادی را یکی از مولفه های قوی شدن انقلاب اسلامی دانسته و افزود: همکاری همه جانبه دستگاه ها با یکدیگر سبب تبدیل عمل و گفتمان جهادی به عمل و گفتمان غالب انقلاب خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها