خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد

برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در تویسرکان

تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۱۰۰ عنوان برنامه در سطح ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۹۱۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶

برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در تویسرکانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مرتضی سیاهوشی در نشست خبری که به مناسبت دهه مبارک فجر در سپاه ناحیه تویسرکان برگزار شد با درود به مقام شامخ شهدای انقلاب و امام راحل اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۱۰۰ عنوان برنامه در سطح ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

وی افزود: فضاسازی و تبلیغات محیطی، برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س)، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در میدان شهید فرشید و نشست‌های بصیرتی از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: مسابقه کتابخوانی و نقاشی در فضای مجازی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، اجرای گروه‌های سرود، برپایی میزخدمت جهادی در ادارات و نماز جمعه نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

وی تقدیر از مدافعان سلامت، دیدار با خانواده معظم شهدا، نورافشانی شب ۲۲ بهمن و رژه خودرویی و موتوری را نیز از دیگر برنامه‌ها برشمرد  و ابراز داشت: این برنامه‌ها با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

سیاهوشی با بیان اینکه «انقلاب اسلامی؛ بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» شعار محوری دهه فجر انقلاب اسلامی امسال است، افزود: امنیت و حفظ تمامیت ارضی، پیشرفت‌های علمی و افزایش معنویت در جامعه، تنها برخی از برکات انقلاب اسلامی است.

وی تربیت افراد مومن انقلابی همچون شهید «سلیمانی» را از ثمرات نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: امیدآفرینی در کنار نقد سازنده باید از اقدامات فعالان رسانه‌ای در قبال ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات