خبرهای داغ:
بیانیه سپاه انصار الحسین(ع) به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر:
سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۱۵۷۱۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

بیانیه سپاه انصار الحسین(ع) به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجربه گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ایران قوی در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهل سالگی دفاع مقدس، گام دوم انقلاب را با صلابت و اقتدار بیشتری پیموده و حسن تقارن دهه مبارک فجر این سال با ایام ولادت ام الائمه، زهرای اطهر(س) و سلاله برومندش، انقلاب آفرین نام‌آور، امام خمینی(ره) را به میمنت و مبارکی مضاعف، ارج می‌نهد.

انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار پیش می‌رود در حالی که دشمنان سعی می‌کنند انقلاب را از یاد مردم زدوده و مکتب امام انقلاب را تحریف کنند. دشمنان دیرآشنای نظام، می‌دانند این انقلاب توسط رهبری ممتاز و عبدی صالح، معماری شده که توانست ملتی با دست‌های تهی و دل‌های سرشار از ایمان و امید را در برابر رژیم وابسته سرکوبگر به میدان آورده و آنان را پیروز گرداند و با صدور انقلاب به ملت‌های جهان، پرچمدار کبیر مبارزات معنوی گردد.

عداوت مستکبرین در مقابل ترویج عدالت و فسادستیزی، بی‌اعتمادی به غرب و توجه به ظرفیت‌های داخل کشور توسط امامین انقلاب است که نتیجۀ آن، خودکفایی علمی- صنعتی و پزشکی ایران به عنوان دستاوردهای این انقلاب جلوه نمایی می‌کند.

امسال، دومین دهه فجر بدون فرمانده بین‌المللی مقاومت سپهبد «حاج قاسم»، در حالی برگزار می‌شود که جهادگران انقلابی در سراسر میهن، عطر مطهر مکتب سلیمانی را با اجرای رزمایش‌های همدلی و مقابله با کووید۱۹، معطر می‌گردانند.

ما سپاهیان سپاه انصار الحسین(ع) همدان معتقدیم که رمز تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحقق راهبردهای گام دوم انقلاب می باشد و بیانیه گام دوم، نقشۀ راه و مسیر و منشوری است که با تمامی ابعاد برای زمان امروز ترسیم شده است.

اینک اعلام می‌داریم که حضور ارزشمند مردم انقلابی در برنامه‌های دهه فجر و تتمۀ پرمعنای آن، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، ضمن بزرگداشت مدافعان سلامت و رعایت قوانین بهداشتی کرونا، حماسه‌ای دیگر را در صفحه زرین دیار شهید «آیت الله مدنی» و «حاج حسین همدانی»ها خلق خواهد کرد و مشت محکم‌تری به دهان یاوه‌گویان و غول‌های رسانه‌ای ضدانقلاب خواهد نواخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات