فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان عنوان کرد

اجرای ۵۰ عنوان برنامه طی دهه فجر در فراهان

نجفی گفت: ۵۰ عنوان برنامه مختلف فرهنگی، عمرانی، اجتماعی، سازندگی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی توسط سپاه ناحیه فراهان در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۱۵۹۳۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سرهنگ نعمت اله نجفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر آیینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد و ما نیز وظیفه داریم از این دست آورد پاسداری کنیم.

وی با اشاره به شعار محوری امسال دهه مبارک فجر با عنوان «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار» افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی پس از چهل و دو سال به دنبال براندازی نظام هستند ولیکن با همدلی و هم افزایی که بین مقام معظم رهبری، مردم و مسئولان است، دشمن ناکام مانده است و این انقلاب به اهداف خود خواهد رسید.

نجفی با بیان اینکه در دهه فجر ۵۰ عنوان برنامه توسط سپاه فراهان اجرا می شود، گفت: ۵۰ عنوان برنامه مختلف فرهنگی، عمرانی، اجتماعی، سازندگی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی توسط سپاه ناحیه فراهان در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان به مهمترین برنامه های اجرایی دهه فجر این شهرستان اشاره کرد و افزود: افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، کلنگ زنی طرح فجر ۲۵ واحد مسکونی محرومین شهرستان، افتتاح خانه ولی نعمتان انقلاب اسلامی، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج روستای فردقان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اردوی جهادی پزشکی، سرکشی از خانواده معظم شهدا و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، تکریم از مادران و همسران شهدا و اهدای جهیزیه به زوج های جوان و توزیع سبد کالا از مهمترین برنامه ها است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های این دهه یادآور افتخارآفرینی ملت ایران در پیروزی حاکمیت دینی و اسلامی بر حاکمیت استبدادی است در همین راستا و به منظور آشنا شدن نسل جوان و آینده‌ساز انقلاب اسلامی با دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ایام الله دهه فجر را با شکوه هر چه تمام تر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات