خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی:

پویش «آزادی زنان زندانی» در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر پویش «آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد» در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۹۵۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، صفیه محمودزاده امروز در نشست خبری که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات ستاد فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: پویش «مادرم به خانه برمی‌‌گردد» با هدف آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد در استان اجرا می‌شود؛ این پویش مهربانی درصدد است که با کمک خیرین به شکرانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) زمینه آزادی زنان معسر با اولویت مادرانی که به دلایل مالی و جرائم غرعمد در زندان هستند را فراهم کند.

وی با بیان اینکه با همراهی اقشار مختلف مردم در این راستا تلاش می‌کنیم، اضافه کرد: شماره کارت اختصاص یافته برای این حرکت خداپسندانه 6273811097402710 می‌باشد.

 وی اضافه کرد: همچنین زمینه اشتغال زنان آزاد شده‌ای که سرپرست خانوار بوده و مسئولیت زندگی را به تنهایی بر دوش می‌کشند، نیز فراهم می‌شود و اشخاصی که از نظر معیشتی دچار مشکل هستند توسط گروه‌های جهادی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

 این مسئول با بیان اینکه رفتار، گفتار، کردار و منش فاطمی، فرزندپروری، همسرداری و ولایت اجتماعی حضرت فاطمه (س) باید در زندگی فردی، گروهی و اجتماعی باید الگو قرار گیرد، افزود: در طول این هفته ۳۵۰ مورد برنامه با ۱۰۰ عنوان در سطح استان اجرا می‌شود.

 محمودزاده با اشاره به اینکه در این هفته ۱۸ مرکز کارآفرینی، اشتغال و اقتصاد مقاومتی در حوزه خواهران افتتاح می‌شود، گفت: این مرکز با هدف تقویت و توسعه مشاغل خانگی با اولویت مشاغل خانه‌محور راه‌اندازی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: هدایت افراد جویای کار به سمت تولید و اعطای تسهیلات و خدمات آموزشی جهت تسهیل در راه‌اندازی مشاغل خانگی و شناسایی و ساماندهی کارآفرینان و تولیدکنندگان و انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها و ارائه خدمات اعم از مشاوره، تبلیغ محصول، برپایی نمایشگاه، اعطای تسهیلات از طریق صندق‌های قرض‌الحسنه بسیج از دیگر اقدامات و برنامه‌های این سازمان است.

 وی تجلیل از خانواده‌های موفق علمی در عرصه علم، تربیت و فرزندآوری را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی بازاریابی دیجیتالی برای بانوان کارآفرین، برپایی نمایشگاه‌های موضوعی اعم از محصولات عفاف، نمایشگاه عکس پوستر و کتاب و توانمندی‌های بانوان به صورت مجازی و حضوری از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج جامعه زنان در سپاه شهدا است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار