خبرهای داغ:
فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان در گفت‌وگو با بسیج:
همدان-فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دستاوردهای امنیتی و دفاعی از مهمترین دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۱۵۹۷۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه امنیتی و دفاعی است سردار ولی بهاریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران گفت: امسال چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب است و این عدد نشان از پختگی و تکامل نظام اسلامی بعد از چهار دهه عمر خود دارد.

وی گفت: از مهمترین وظایف همه دستگاه‌ها در زمینه بزرگداشت انقلاب اسلامی این است که دستاوردهای این انقلاب بعد از چهار دهه در همه حوزه‌ها برای مردم تبیین شود.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان دستاوردهای امنیتی و دفاعی را از مهمترین دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب دانست و ابراز داشت: ملتی که در تمام زمینه‌ها وابسته و اجیر اجانب بود توانست با دست خالی بعد از چهار دهه به قدرت بزرگ جهانی در زمینه دفاعی و نظامی تبدیل شود به نحوی که هیچ قدرت دیگری نتواند به او تعدی کند.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ انقلاب و ارزش‌های آن را مهمترین ماموریت و برنامه خود می‌داند و در همه حوزه‌هایی که به ماندگاری و تقویت انقلاب اسلامی منجر می‌شود ورود پیدا می‌کند.

* بیانیه گام دوم انقلاب یک برنامه و چشم انداز مقدس و جامع است

سردار بهاریان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب در واقع حکم ماموریتی برای همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها است و در حقیقت یک برنامه و چشم‌انداز مقدس و جامع است.

وی دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی را طبیعی دانست و تصریح کرد: ذات دشمن دشمنی با این انقلابی است که در برابر هیمنه استکبار ایستادگی کرد و دست و پای او را از منافع فوق العاده کشور و حتی منطقه کم و کوتاه کرده است.

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مسئولین اگر می خواهند به راه سختی که این چهل سال برای کشور و انقلاب طی شد و به خون هزاران شهید کشور خیانت نکنند باید ارزش‌ها و شعارهای انقلاب را همچنان در جامعه و در قول و عمل خود زنده نگه دارند.

وی همچنین با تأکید بر لزوم آمادگی بیشتر در برابر دشمن خاطرنشان کرد: هر قدر فعالیت و تحرک دشمن بیشتر شود آمادگی و توان مقابله با آن نیز باید افزایش پیدا کند تا دشمن خیال نکند که با شهادت بزرگانی چون شهید «سلیمانی» و شهید «فخری‌زاده» می‌تواند به حیثیت دفاعی و علمی کشورما صدمه بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات