خبرهای داغ:
نهاوند-مدیر آموزش و پرورش نهاوند از اجرای ۳۱ عنوان برنامه در سطح مدارس و اداره آموزش و پرورش نهاوند به مناسبت دهه فجر انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۵۹۷۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲

اجرای ۳۱ عنوان برنامه در سطح مدارس نهاوند به مناسبت دهه فجرمحمدحسین دارایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: اهتمام آموزش و پرورش نهاوند بر این است که چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اجرای برنامه های متنوع، بسیار پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی افزود: در این راستا با برگزاری چندین جلسه ویژه بزرگداشت دهه مبارک فجر، برنامه‌های متنوعی برای این ایام تدارک دیده شده است.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با اشاره به اجرای ۳۱ عنوان برنامه در سطح مدارس و اداره آموزش و پرورش نهاوند به مناسبت دهه فجر تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و حضور بسیار محدود دانش‌آموزان در مدرسه، امسال اکثر برنامه‌ها در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها نواختن «زنگ انقلاب» به صورت نمادین در یکی از مدارس شهرستان در اولین روز از دهه فجر، برگزاری محفل انس با قرآن با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری کارگاه آموزشی برای رابطین بانوان و همکاران سرپرست خانواده است.

دارایی افزود: برگزاری گفتمان‌های دینی و بصیرتی در بستر شبکه شاد، فعال‌سازی نمایشگاه انقلاب در مدارس متوسطه دوم، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز، غبارروبی گلزار مطهر شهدا و راه‌اندازی کمپین و پویش‌های متناسب با ایام نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی برگزاری جشنواره غذای سالم در دوران کرونا، جشنواره صنایع دستی با شرکت همکاران فرهنگی، نمایشگاه هنرهای تجسمی با شرکت دانش آموزان، راه‌اندازی نمایشگاه عکس دوران انقلاب با همکاری بسیج فرهنگیان در سطح اداره، تقدیر از بانوان اداره در روز ولادت حضرت زهرا(س) وبرگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان برای دانش آموزان دوره ابتدایی (نقاشی) را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان برای دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم (خوشنویسی) و مسابقه ورزشی (دارت) ویژه همکاران اداری گفت: ارسال فرمت دیجیتال مستندات و آرشیو عکس‌های دوران انقلاب برای نمایشگاه مجازی به مدارس، برگزاری مسابقه کتابخوانی و دوره ضمن‌خدمت با موضوع انقلاب اسلامی جهت همکاران فرهنگی و تهیه بروشور و پوستر توسط کانون فرهنگی امام خمینی(ره) و ارسال به سایر مدارس نیز به مناسبت این ایام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه راهیان نور به صورت مجازی برای مدارس پسرانه و دخترانه متوسطه دوم برگزار می‌شود، گفت:  یادواره شهدا (طرح لاله های روشن) با محوریت شهید شاخص سال، شهید «محمدرسول خزایی»، سومین جشنواره تولید و رسانه دانش آموزی در مدارس متوسطه، طرح سپاس از مدافعان سلامت (هر دانش آموز یک سفیر سلامت) و تقدیر از همکاران فعال در رزمایش مومنانه و جهادگران آموزشی نیز از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات