خبرهای داغ:

بیانیه سپاه ناحیه همدان به مناسبت دهه فجر ۱۳۹۹

همدان-سپاه ناحیه همدان بمناسبت فرار رسیدن چهل و دومین سالگرد دهه مبارک فجر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۲۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
بیانیه سپاه ناحیه همدان به مناسبت دهه فجر ۱۳۹۹به گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه ناحیه همدان به مناسبت فرار رسیدن چهل و دومین سالگرد دهه مبارک فجر بیانیه‌ای صادر کرد.
 
در متن این بیانیه آمده است: بهمن، در تقویم ایرانیان، ماه شوریدگان دلداده‌ای است که سرمست از کلام و پیام امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، بر ظلم و ستم و تبعیض شوریدند و دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌های مردم آزاده این دیار است که با انقلاب خود علیه استبداد داخلی و حامیان خارجی آن؛ صفحه‌ای روشن از حق‌طلبی و عدالت‌خواهی پیش‌روی جهانیان گشودند.

گواه سرمایه عظیم مردمی این نهضت، خون‌های پاکی است که تا امروز برای حفظ و استمرار آرمان‌های متعالی انقلاب نثار شده و امروز در آستانه چهل‌ودومین طلیعه پیروزی انقلاب، باید اذعان کرد که آحاد ملت سرافراز ایران، به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، خود حافظ و هادی تحقق آرمان‌های انقلاب و صیانت از استقلال، آزادی، جمهوریت و مبانی اسلامی آن هستند.

سپاه ناحیه همدان فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را به ملت شریف ایران خصوصاً خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران که نقش بی بدیلی در سربلندی ایران عزیزمان داشته و دارند، تبریک عرض می‌نماید.

امیدواریم با رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و به برکت خون شهدا و با ایمان، اعتقاد و اراده راستین بتوانیم آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی را در راستای سربلندی این مرز و بوم بیش از گذشته محقق کنیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار