معاون فرهنگی سپاه استان بوشهر در گفت و گو با رادیو

رژه موتورسواران به مناسبت دهه فجر در بوشهر برگزار می‌شود

مسئول معاونت فرهنگی و هنری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گفت و گو با برنامه رادیویی سلام بوشهر از برگزاری رژه موتورسواران از فرودگاه تا گلزار شهدای بوشهر به مناسبت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۵۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سروان مهدی عالی زاده گفت: امسال ۱۳۵۰ عنوان برنامه ویژه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی توسط سپاه و بسیج در استان بوشهر برنامه‌ریزی شده است که با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: امروز ۱۲ بهمن هم زمان با سال روز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور رژه موتورسواران از فرودگاه تا گلزار شهدای بوشهر برگزار می‌شود که هم‌زمان با این برنامه زنگ انقلاب نیز با حضور جمعی از مسئولین در مدرسه ریحانه بوشهر به صدا در می‌آید.
دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر سپاه امام صادق علیه السلام از افتتاح نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر در بوشهر خبر داد و تصریح کرد: فردا دوشنبه ۱۳ آبان نمایشگاه کتاب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر افتتاح می‌شود که کتاب‌های این نمایشگاه با ۲۰ و ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.
این مقام مسئول افزود: انجام کمک‌های مؤمنانه، ویزیت رایگان عشایر و رونمایی از مستند یاران انقلاب که نقش مشاهیر استان را در پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که قرار است در دهه فجر امسال اجرا شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات