بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر به مناسبت دهه فجر

انقلاب اسلامی سرمشقی پایدار در نبرد با جهانخواران مستکبر است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۹۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است:
ایام الله سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر یادآور حماسه آزادگی حق طلبان و عدالت خواهانی است که در مبارزه با طاغوت و استکبار لحظه‌ای غفلت نکردند.
دهه مبارک فجر، روز به ثمر رسیدن رشادت‌های ملتی است که با اقتدار خود انقلابی را رقم زدند که تا امروز مستکبران جهان از وقوع آن واهمه دارند.
مکتب این انقلاب نشأت گرفته از نهضت عاشورای حسینی در راستای احیای اسلام بود و این رمز پایداری این نظام اسلامی بود که مردم مسلمان ایران با الگو گرفتن از درس‌ها و عبرت‌های عاشوراعلیه یزیدیان زمان قیام کردند و در این راه نیز شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب نمودند.
سند سرمایه عظیم مردمی این نهضت، خون‌های پاکی است که تا امروز برای حفظ و استمرار ارزش‌های انقلاب نثار شده و امروز در آستانه چهل و دومین سپیده فجر انقلاب اسلامی ایران آحاد مردم دست همیشه در صحنه از آرمان‌های این نظام مقدس دفاع خواهند کرد.
اکنون انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت به منطقه و جهان صادر شده است و بیش از هر زمان دیگری جایگاه تاثیرگذار و تعیین‌کننده در منطقه ایفا نموئده است که در خط مشی آن شخصیت‌های بین المللی و جهانی همچون سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و دیگرمدافعین حرم را در دفاع از کیان اهل بیت (ع) و کشور‌های اسلامی را پرورش داد.
امروز شهیدان صاحبان اصلی انقلاب، خود حافظ و هادی تحقق آرمان‌های انقلاب و صیانت از استقلال، آزادی، جمهوریت و مبانی اسلامی آن هستند.
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تمام شهیدان، فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون را برای ملت غیور ایران که در تمام فراز و نشیب این چند دهه با صلابت از این انقلاب و نظام مقدس حفاظت و حراست کردند را از خدواند منان خواستار شد و خاطرنشان کرد: نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران اسوه و سرمشقی پیروز و پایدار در نبرد با جهانخواران مستکبر به شمار می‌رود که این سبب شده است که در برابر ایران از هیچ تحریمی فروگذار نکند.
انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات
آخرین اخبار