فرمانده سپاه زرندیه در گفتگو اختصاصی با «بسیج»:

پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک معجزه ای الهی بود/حرکت انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه زنده و پویاتر است

سرهنگ حسین روح افزا گفت: انقلاب اسلامی، پویا و پیشرو و زنده است و این بالندگی انقلاب نیاز به صیانت و حفاظت دارد و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف والا ، انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۱۴۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

پس از 4 دهه ، انقلاب اسلامی، پویا و پیشرو و زنده است.به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه ؛ در آغازین روز دهه مبارک فجر سرهنگ پاسدار حسین روح افزا فرمانده سپاه زرندیه در گفتگویی با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر اظهار داشت : پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک معجزه ای الهی بود که بهدست امام خمینی(ره) و رشادت ها و روحیه آزادی خواهی امت اسلامی ایران به انجام رسید .

سرهنگ حسین روح افزا یادآورد شد: اگر امروز در کشورهای مختلف شاهد هستیم ملت‌های مظلوم یکی پس از دیگری سرنوشت خود را تعیین و در مقابل استعمارگران حرف می‌زنند، نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به اینکه انقلاب ما پشتوانه مردمی و دینی داشت ؛ گفت: دنیا در آن زمان مات و مبهوت ماند از انقلاب منحصر به فردی که اتفاق افتاد و با همه دشمنی هایی که صورت گرفته استوار و مقاوم در مسیر اهدافش در حرکت است و هیچ انحرافی در این مسیر به خود ندیده است.

روح افزا با اعلام این خبر که 50 عنوان برنامه در این دهه به همت ناحیه مقاومت بسیج زرندیه برگزار خواهد شد ؛ افزود: اکنون در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و همچنین در موقعیت حساس سرنوشت‌سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم و مسئولیت ما ایجاب می‌کند تا واقعیت‌ها و آثار گوناگون انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به نسل های آینده بشناسانیم .

وی در پایان گفت : حرکت انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه ، پویا و پیشرو و زنده است و این بالندگی انقلاب نیاز به صیانت و حفاظت دارد و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف والا ، انجام خواهیم داد.

ارسال نظرات